tromaktiko: Απάντηση: "Απαράδεκτο το Πλαίσιο"

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Απάντηση: "Απαράδεκτο το Πλαίσιο"



Βλέπω ότι αρκετοί συνάνθρωποι μας έχουν παράπονα από την συγκεκριμένη αλυσίδα...
(αφορά: Σχετικά με: "Απαράδεκτο Πλαίσιο") καταστημάτων του Πλαισίου. Δυστυχώς φίλοι μου θέλουμε εν αγνοία μας και τα παθαίνουμε!  Είμαι άνεργος εδώ και ένα χρόνο. Έχω τελειώσει σε μια σχολή τεχνικός Η.Υ και είμαι 31 χρονών ανύπαντρος. Θα μου πείτε τι σχέση έχει αυτό με το σέρβις και την υποστήριξη του Πλαισίου. Εξηγώ λοιπόν. Πριν από 1 μήνα έστειλα ένα βιογραφικό στο Πλαίσιο γιατί είχα ακούσει ότι έπαιρναν κόσμο. Δυστυχώς με μεγάλη μου λύπη, με ενημέρωσε άνθρωπος από το Πλαίσιο πως λόγο ηλικίας (θέλουν μέχρι 28 χρονών) λόγο προϋπηρεσίας 9 χρόνια στο αντικείμενο των ηλεκτρονικών αλλά και λόγο μόρφωσης δεν μπορούσα να δουλέψω γιατί θα είχα οικονομικές απαιτήσεις! Αυτοί μάλιστα μου είπε ψάχνουν παιδιά μέχρι το πολύ 28 χρονών και να έχουν τελειώσει το Λύκειο ώστε να μην έχουν καμία απαίτηση. Οπότε κάθε φορά που πηγαίνετε σε αυτά τα καταστήματα (εγώ ορκίστηκα να μην ξανά πατήσω) πρέπει να γνωρίζετε πως τα παιδιά που βρίσκονται εκεί είναι ανειδίκευτα με ελάχιστες γνώσεις (ταχύρυθμη εκπαίδευση) και μόρφωση μέχρι Λύκειο... Δεν έχω κάτι με τα παιδιά αλλά δεν γίνεται να σου πουλάει κάτι κάποιος ή να σου δίνει τεχνική συμβουλή και να μην ξέρει που παν τα τέσσερα.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!