tromaktiko: Σχετικά με: "Απαράδεκτο Πλαίσιο"

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Σχετικά με: "Απαράδεκτο Πλαίσιο"



Διάβασα τα μηνύματα για το απαράδεκτο Πλαίσιο που δημοσιεύονται τον τελευταίο καιρό, και θα θέλω και εγώ να τονίσω την απαράδεκτη συμπεριφορά των...
υπαλλήλων η οποία είναι προσβλητική και απαξιωτική!
Συγκεκριμένα είχα την ατυχία να έχω και εγώ προϊόν X-Box (laptop) και μου είχε καεί η πλακέτα. Όταν λοιπόν το πήγα στο σέρβις (Κηφισιά) μου ζήτησαν να τους δώσω προκαταβολή, γιατί όπως μου είπαν, θα με χρέωναν έτσι και αλλιώς!! Όταν φυσικά αρνήθηκα, ο υπάλληλος, ο οποίος μου συστήθηκε και σαν υπεύθυνος σέρβις της Κηφισιάς, μου είπε με απαξιωτικό ύφος ότι ή θα κάνω ότι μου λέει ή να αγοράσω άλλο!!
Εννοούσε φυσικά ότι αφού είναι X-Box είμαι δέσμιος του Πλαισίου με εκβιάζουνε!!
Ας πρόσεχα!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!