tromaktiko: Η κα Υπουργός Παιδείας καταργεί τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Η κα Υπουργός Παιδείας καταργεί τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών



Η κα Υπουργός Παιδείας καταργεί τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών (τέως ΚΔΑΥ)...
Κατά τα άλλα...
ισχύει: “Πρώτα ο Μαθητής”...
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1ε του άρθρ. 22 του Σχεδίου Νόμου, με τίτλο «Οργάνωση των Περιφερειακών Υπηρεσιών Διοίκησης της Εκπαίδευσης: «Πρώτα ο Μαθητής - Πρώτα η Σχολική Μονάδα - Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο», η κα Υπουργός Παιδείας, μεταξύ άλλων υπηρεσιακών μονάδων, καταργεί και τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ).

Οι υπηρεσίες, που καταργούνται, σύμφωνα με το ανωτέρω Σχέδιο Νόμου, μεταφέρονται στο Τμήμα Στήριξης Εκπαιδευτικού Έργου των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

Η κατάργηση των ΚΕΔΔΥ (τέως ΚΔΑΥ) και των οργανικών θέσεων, αφήνει μετέωρους όσους εργάζονται σε αυτά (εκπαιδευτικούς, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, φυσικοθεραπευτές και διοικητικό προσωπικό) Επιπλέον, δεν προβλέπεται η δημιουργία αντίστοιχων δομών Ειδικής Αγωγής, που θα καλύψουν τις ανάγκες για αξιολόγηση, ένταξη και υποστήριξη των μαθητών αυτών.

Υπενθυμίζουμε, πως το ΚΕΔΔΥ αποτελεί αποκεντρωμένος Δημόσιος Θεσμός, ο οποίος νομοθετήθηκε (Ν.2817/2000 ΦΕΚ τ. Α'78), στα πλαίσια υλοποίησης της δέσμευσης που ανέλαβε η Ελληνική Πολιτεία, υιοθετώντας με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρ. 3 του Ν.2430/1996 (ΦΕΚ τ. Α’ 156) τους πρότυπους Κανόνες του Ο.Η.Ε. για την εξίσωση των ευκαιριών για τα άτομα με αναπηρία.

Μετά από όλα αυτά, αναρωτιόμαστε μαζί με εσάς :

1.Έχει ληφθεί η παραμικρή μέριμνα από πλευράς της κας Υπουργού Παιδείας, για την ανέλιξη των χιλιάδων μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι έχουν αξιολογηθεί και έχουν ενταχθεί σε κατάλληλες εκπαιδευτικές δομές ;

2.Σε ποια ΔΗΜΟΣΙΑ δομή θα απευθύνονται οι γονείς των μαθητών με δυσκολίες μάθησης ;

3.Υπάρχει σχέδιο από την κα Υπουργό Παιδείας, για την επόμενη μέρα όσον αφορά στην ανίχνευση, στη διάγνωση, στην υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και των οικογενειών τους ;

4.Γιατί μια τόσο υψηλών προδιαγραφών Δημόσια υπηρεσία, που προσφέρεται δωρεάν και μάλιστα σε παραμεθόριο και νησιωτική περιοχή, όπως είναι τα ακριτικά Δωδεκάνησά μας, πρέπει να καταργηθεί;

Γλαρός Ιωάννης
Υεπύθυνος Τομέα Παιδείας Ν.Δ. Τ.Ο.Ρόδου


parapona-rodou.blogspot.com
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!