tromaktiko: Δεν μπορώ να διακόψω τη σύνδεση στη Wind, καταγγέλλει αναγνώστης

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Δεν μπορώ να διακόψω τη σύνδεση στη Wind, καταγγέλλει αναγνώστης



Εδώ και τρεις μήνες έχω κάνω αίτηση μεταφοράς...
του δικού μου αριθμού και της γυναίκας μου από την wind στην cosmote, εφόσον έχει περάσει ένας χρόνος και το συμβόλαιο με την wind έχει λήξει. Στην αρχή μας είπανε ότι πρέπει να περιμένουμε δυο μήνες για να γίνει η μεταφορά. Καλώς, περιμέναμε. Τον προηγούμενο μήνα μας είπανε από την cosmote ότι το αίτημα δεν έγινε δεκτό από την wind και στην wind μας είπανε ότι θα έπρεπε να περιμένουμε άλλον ένα μήνα. Με χαρά περίμενα εχθές να απαλλαγώ επιτέλους από την wind και τους λογαριασμούς και να ενεργήσω τις what’s up κάρτες μας ως που διαπίστωσα ότι η wind ανανέωσε τον χρόνο ομιλίας και πάλι. Πάτε καλά εκεί στην wind; Παίρνω στην wind (25 λεπτά η κλήση παρακαλώ για να επικοινωνήσω μαζί τους) και μου λένε ότι πρέπει να ξανακαλέσω, την Δευτέρα για να επικοινωνήσω με το τμήμα φορητότητας. Τρεις λαλούν και δυο χορευόυν! Θέλω να φύγω από την wind, δηλαδή πώς να το καταλάβετε; Δεν ξαναπληρώνω λογαριασμούςwind! Δεν έχω λεφτά! Πως θα γίνει με το ζόρι θα μου χρεώνεται λογαριασμούς;

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!