tromaktiko: Αναγνώστης σατιρίζει το μνημόνιο

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Αναγνώστης σατιρίζει το μνημόνιο



Δεν είμαι εγώ γιατρός
δεν είμαι δικηγόρος...είμαι ένας καθημερινός
του κράτους αβανταδόρος

Δεν ξέρω να μιλώ καλά
ούτε και να διαβάζω,
με το έτσι μου τα παίρνουνε
και την υπογραφή μου βάζω

Δεν ξέρω εγώ να κλέβω
ούτε να γλείφω πέος,
άνετα κυκλοφορώ
χωρίς κανένα χρέος

Με το κεφάλι περπατώ ψηλά
και ήσυχα κοιμάμαι,
μπράβους δεν χρησιμοποιώ
τριάντα να με φυλάνε

Ανώνυμος είμαι εγώ
άγνωστος μες το πλήθος,
εγώ ποτέ μου δεν μιλώ
γιά ηθική και ήθος

Αυτοί που μιλούν γιά ηθική
είναι οι μεγάλοι κλέφτες,
αυτοί μιλούν γιά τιμιότητα
και χρίζονται ευεργέτες

Είναι αρκετοί μες την ζωή
οι κλέφτες κι οι λοπωδύτες,
που τον σταυρό τους κάνουνε
μα είναι αγιογδύτες

Νομίζω στο σημείο αυτό
πρέπει να τελειώσω,
να μην θυμώσω πιό πολύ
και άγρια τα χώσω!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!