tromaktiko: Μην υποτιμάτε πια ξεκάθαρα τη νοημοσύνη του μέσου Έλληνα τηλεθεατή...

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

Μην υποτιμάτε πια ξεκάθαρα τη νοημοσύνη του μέσου Έλληνα τηλεθεατή...



Δεν έχω τη διάθεση να θίξω κανέναν...
Είμαι ένας άνθρωπος 32 ετών και αισθάνομαι πραγματικά την ανάγκη να πω κι εγώ τη γνώμη μου για πράγματα που αισθάνομαι ότι με θίγουν ως πολίτη.

Δεδομένου ότι από προσωπική άποψη και επιλογή δε διατηρώ λογαριασμό σε κανένα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βρίσκω την ευκαιρία μέσα από την ιστοσελίδα σας, την οποία θεωρώ πολύ αξιόλογη, να εκφράσω την άποψή μου.

Με απόλυτη ειλικρίνεια σας λέω ότι δεν έχω ψηφίσει ποτέ ΣΥΡΙΖΑ, αλλά παρακολουθώντας ειδικά χθες (γύρω στις 16.30) την εκπομπή του ΣΚΑΙ «Έκτακτη ενημερωτική εκπομπή» ειλικρινά έφριξα.
Μία καστανή κυρία (δε γνωρίζω το όνομά της), που σε πρώτη φάση νόμισα ότι ήταν βουλευτής της Ν.Δ. , χαμογελούσε διαρκώς, όπως και οι υπόλοιποι στο πάνελ, λες και σχολίοαζαν τα πιο χαρούμενα νέα που αφορούν στη χώρα. Σε κάποια στιγμή μάλιστα η ίδια καστανή κυρία - που συνειδητοποίησα ότι ήταν δημοσιογράφος - παρουσιάστρια της εκπομπής, είπε σε καλεσμένο για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, εννοώντας πως θα μιλήσει από τη μεριά του ΣΥΡΙΖΑ… Πότε ταυτίσαμε το διάβολο με το ΣΥΡΙΖΑ, δεν το κατάλαβα. Κατανοώ ότι ήταν σχήμα λόγου, αλλά με ξεκάθαρη αρνητική χροιά προς το εν λόγω κόμμα.

Δυστυχώς (κατά τη γνώμη μου πάντα) ακριβώς στους ίδιους τόνους κινείται και η κ. Κοσιώνη όλες αυτές τις μέρες, με μία εξαίρεση προχθές στη συνέντευξη της με την κ. Κωνσταντοπούλου που ήταν πολύ ήρεμη και ουδέτερη. Η τελευταία μάλιστα θεωρώ πως έχασε το δίκιο της με τον απότομο τρόπο της και τη συμπεριφορά της απέναντι στη δημοσιογράφο.

Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ λίγο πολιτικοποιημένο και ενημερωμένο και σε καμία περίπτωση κομματικοποιημένο, αλλά ακόμα και στα δικά μου απαίδευτα μάτια είναι τόσο ξεκάθαρη - κατά την ταπεινή μου άποψη - η γραμμή αυτού του καναλιού. Δεν κρατούν ούτε τα προσχήματα.
Θα ήθελα τέτοιες στιγμές που η χώρα μου κινδυνεύει, οι δημοσιογράφοι και τα κανάλια, που έχουν τόσο μεγάλη εξουσία, να διατηρούν την αντικειμενικότητά και να προσφέρουν μια σωστή και έγκυρη ενημέρωση που τόσο έχουμε ανάγκη ειδικά αυτή τη στιγμή ως χώρα. Να ακούγονται όλες οι απόψεις από όλες τις μεριές και το πιο σημαντικό:

ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ!

Μην υποτιμάτε πια ξεκάθαρα τη νοημοσύνη του μέσου Έλληνα τηλεθεατή.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!