ΒΗΜΑ 1ο
ΜΟΛΙΣ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΟΥΝ, ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ...
Έχουν πρόβλημα επειδή εξαπατούν τους δανειολήπτες και για το λόγο αυτό δεν καταγράφουν οι ίδιοι τις κλήσεις, για να μην προκύπτουν εις βάρος τους στοιχεία.
ΒΗΜΑ 2
ΡΩΤΑΜΕ ΜΕ ΕΠΙΜΟΝΗ ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ
Επειδή ψεύδονται, λέγοντας ότι δήθεν καλούν από την Τράπεζα ή από Δικηγορικά Γραφεία, με την ερώτηση αυτή καταγράφουμε το τεκμήριο της απάτης.
ΒΗΜΑ 3
ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΜΑΣ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΕ.
Στο σημείο αυτό, ο Τραπεζικός θα μας πεί την αλήθεια, ότι δηλαδή δεν καλούν από το Κατάστημα αλλά από εισπρακτική και, αν επιμείνουμε, θα μας αποκαλύψει και την εταιρία.
ΒΗΜΑ 4
ΚΑΛΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΑΠΑΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ, ΤΗΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΤΟΥΣ.
Επειδή ο Διευθυντής εκπροσωπεί την Τράπεζα, θα προσαχθεί μαζί μας στο ασυνομικό τμήμα.
Μη ξεχνάτε ότι έχουμε την κασσέτα με το τεκμήριο της απάτης και ότι έχουμε επίσης ενημερώσει τον τηλεφωνητή ότι καταγράφουμε τη συνομιλία, άρα η καταγραφή είναι νόμιμη και δεν κινδυνεύουμε ποινικά.
ΒΗΜΑ 5
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΣΗΜΕΡΙ, 13.45', ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνουμε να κρατηθεί ο Διευθυντής της Τραπέζης στο Αστυνομικό Τμήμα, παρέα με όλο τον καλό κόσμο, μέχρι τη Δευτέρα το πρωί που θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα για απολογία.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ :
ΑΝ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΑΓΟΝΤΑΙ, ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΝΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ, ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ, ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ WEEKEND ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΚΡΑΤΗΤΗΡΙΑ ΤΩΝ Α.Τ., ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΓΚΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ Ή ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ, ΠΟΥ ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΕΞΑΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΥΣ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ.