tromaktiko: Το φρούριο της Καλλιθέας

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Το φρούριο της Καλλιθέας



Δεν γνώριζα πως υπάρχουν ιδιωτικές παραλίες στη Ρόδο. Όπως δεν γνώριζα πως απαγορεύεται να τις επισκεφτείς ιδιαίτερα κατά τη χειμερινή...περίοδο που είναι εντελώς άδειες. Λίγο όμως που το έψαξα σήμερα (χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρη αν οι πληροφορίες που μου δόθηκαν είναι 100% σωστές) ανακάλυψα πως δεν μπορεί κάποιος να σε διώξει από χώρο που δεν είναι περιφραγμένος πόσο μάλλον από μια άδεια παραλία.
Αποφασίσαμε με μια παρέα να πάμε εκδρομή στη Καλλιθέα ( στο σημείο που βρίσκετε το beach bar OASIS) o χώρος δεν είναι περιφραγμένος και η παραλία δεν είχε καν ομπρέλες η κάτι άλλο που να προσδίδει ότι είναι ιδιοκτησία κάποιου ή ότι απαγορεύετε να είμαι εκεί. Ανάψανε τη φωτιά μας ( σε μια γωνία) και μετά από λίγο ήρθε μια κυρία η οποία ισχυρίστηκε πως είναι η ιδιοκτήτρια της περιοχή και πως απαγορεύετε να είμαι στο σημείο. Της απάντησα πως αν κάτι τέτοιο ισχύει μπορεί να καλέσει τη δημοτική αστυνομία ή τη ανάλογη αρχή για να μας απομακρύνει. Εκείνη δεν αντέδρασε και επέστρεψε στο σημείο που καθόταν. Αναρωτιέμαι από πότε τέτοια πράγματα ισχύουν? Ως ξενοδοχοϋπάλληλος - εργάζομαι στο ξενοδοχείο SUNWING- πάνω κάτω γνωρίζω τις διαδικασίες για τέτοιες περιπτώσεις. Στο ξενοδοχείο που εργάζομαι οι πολίτες περνούν μέσα από το σαλόνι του ξενοδοχείου για να πάνε στη παραλία! Ξέρω επίσης ότι αυτό συμβαίνει στις περισσότερες παραλίες ξενοδοχείων. Το όλο γεγονός μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση και το θεώρησα ανάρμοστο. Αν είναι δυνατόν στον ίδιο μου το τόπο στον οποίο εργάζομαι και φορολογούμε να μου απαγορεύουν να επισκέπτομαι χώρους όπως της Καλλιθέας. Αν τους βολεύει μπορούμε να μένουμε κλειδωμένοι μες στο σπίτι. Τέλος θα ήθελα αν κάποιος αρμόδιος ή μη γνωρίζει κάτι να με ενημερώσει για το τι δικαιώματα έχω σε μια τέτοια περίπτωση και αν όντως αυτή η κυρία είχε το δικαίωμα να με απομακρύνει.

ΝΙΚΗ ΠΑΠΑΣΤΑΜΑΤΗ



parapona-rodou.blogspot.com
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!