tromaktiko: Aπάντηση στο "Μια αγανακτισμένη νονά"

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Aπάντηση στο "Μια αγανακτισμένη νονά"



Aγαπητή "αγανακτισμένη νονά",
Εγώ θεωρώ κατανοητό να μην αλλάζουν όλα τα καταστήματα της αλυσίδας προϊόντα...
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_5249.html
γιατί με τα franchise καταστήματα είναι λίγο πιο περίπλοκα τα πράγματα. Δεν είναι όλα τα καταστήματα μιας αλυσίδας "ενωμένα". Δεν θα δώσει ο ένας καταστηματάρχης χρήματα στον άλλον αν χρειαστεί. Κάποιο κατάστημα μπορεί να είχε επαρκές πλεόνασμα από τον συγκεκριμένο κωδικό. Γιατί να "φάει" άλλο ένα που δύσκολα ενδεχομένως να πουληθεί? Βέβαια ο καταναλωτής δεν νοιάζεται να ξέρει γιατί, αλλά έτσι είναι. Δεν ξέρω πώς σου μίλησε ο καταστηματάρχης και τί συμφωνήσατε, αλλά εγώ θέλω να σταθώ σε ένα πράγμα: Στη νοοτροπία σας να θεωρείτε "χάρη" στο ότι μπήκατε και ψωνίσατε στο τάδε κατάστημα. Δεν είναι άλλοθι οι δύσκολοι καιροί για να έχουμε αυτό το υπεροπτικό ύφος σαν πελάτες. Εξάλλου οι πελάτες επιλέγουν, πληρώνουν, παίρνουν.Δεν κάνουν δωρεά. Δεν ξέρω γιατί θεωρείτε τον εαυτό σας ανώτερο από τον πωλητή ή τον καταστηματάρχη. Το θεωρώ λάθος. Σίγουρα οι σωστοί καταστηματάρχες και υπάλληλοι πρέπει να εξυπηρετούν όσο το δυνατόν καλύτερα τον πελάτη, αλλά πρέπει κι ο πελάτης να σέβεται εξίσου τους κανόνες του κάθε καταστήματος και τη "σχέση" αγοραστή-πωλητή.

Aναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!