tromaktiko: Άπληστοι - άρπαγες σε κλειστά επαγγέλματα

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Άπληστοι - άρπαγες σε κλειστά επαγγέλματα



Πάω σε μεγαλοπολιτκό μηχανικό που διατηρεί γραφείο (πολυκατοικία ολόκληρη, αλλά και σπίτι που η λέξη παλάτι ωχριά μπροστά του) μαζί με τους γόνους του (πολιτικοί μηχανικοί και αυτοί). Περιμένω να τον δω στην αίθουσα αναμονής.
Ακούω να λέει σε αυτόν που ήταν μέσα: "Μη σε νοιάζει και δεν θα ρθει κανείς για έλεγχο.Δεν υπάρχει περίπτωση.Είναι κανονισμένο σου το λέω ΕΓΩ."Ο συναλλασσόμενος τον ρωτούσε επίμονα μήπως πάει κάτι στραβά και τελικά ελεγχθεί. Κατηγορηματικά όχι μην σε νοιάζει είναι κανονισμένο σου λέω, επιμένει ο μεγαλομηχανικός. Αφού τελειώνει μπαίνω μέσα και του ζητώ ένα χαρτί για το σπίτι του πατέρα μου που είναι παλιό και ΥΠΑΡΧΕΙ ήδη στο φάκελο του. Ωραία μου λέει και το βγάζει μια φωτοτυπία. Ευχαριστώ πολύ και πάω να φύγω. Ένα λεπτό.150 ευρώ μου χρωστάς μου λεει. Για ποιό λόγο?? Μα για το χαρτί. ΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ????? τον ρωτάω και μου λέει ευθαρσώς ΝΑΙ.Για να εκδοθεί το χαρτί αυτό έχει γίνει μια προετοιμασία μου λέει.Πότε πριν από 30 χρόνια τον ρωτώ??? Για να μην σας κουράζω του δίνω τα χρήματα και έρχεται η κορυφαία στιγμή: ΑΠΟΔΕΙΞΗ θα μου δώσετε??? ΦΥΣΙΚΆ μου λέει. ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΟ 23,5% ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΑΠΟΔΕΙΞΗ. Ζαλίστηκα. Μα τι λέτε δεν είστε υποχρεωμένος να μου δώσετε απόδειξη??? Και εκεί άρχισε η τρελίτσα...Βέβαια και είμαι υποχρεωμένος. Αποδίδουμε ΦΠΑ στο κράτος. Γι αυτό θα μου πληρώσετε το 23,5% κι εγώ θα το αποδώσω.Μα γιατί δεν το είπατε από την αρχή για την τιμή???Το έκανα για να μην σε...επιβαρύνω επιπλέον με το ΦΠΑ περίπου 40 ευρώ. Άρχισα να γελάω και του είπα σας παρακαλώ να μου δώσετε απόδειξη. Μου απάντησε το ίδιο πράγμα: ΠΛΉΡΩΣΕ ΤΟ ΦΠΑ. Το πλήρωσα, μου έκοψε απόδειξη και ζήτησα το φάκελο του σπιτιού για να αλλάξω πολιτικό μηχανικό. Μήπως βρω κάποιον πιο φθηνό του είπα καθώς τα πράγματα έχουν δυσκολέψει αρκετά.ΌΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΙΔΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ μου λέει.(Και για να με τρομάξει)Σκέψου καλά όμως πως κάποιοι δεν έχουν τις άκρες που έχω εγώ.ΓΙΑΤΙ??? Για ένα σπίτι 30 ετών??? Τί θα χρειαστώ εγώ τις ...άκρες σου τον ρώτησα. Ίσως για ένα μελλοντικό ακίνητο μου είπε...Το καλημέρισα, έφυγα και δεν πρόκειται να ασχοληθώ ξανά με τον συγκεκριμένο κύριο.Στον συμβολαιογράφο που πήγα αμέσως μετά ΤΑ ΙΔΙΑ...Ούτε λόγος για απόδειξη και πάλι η ίδια δικαιολογία: Πληρωστε μου το φπα 23,5%...

Αντι λοιπον κυριοι της κυβέρνησης να ασχολείστε με τις περικοπές μισθων και συνταξεων ανοιξτε τα ματια σας και δειτε τον προκλητικό πλουτο που βρισκεται μπροστα σας και φυσικα δεν δηλωνεται.ανοιξτε επιτέλους τα κλειστα επαγγελματα, χτυπηστε τη διαφθορα με τις γνωριμίες των προϊστάμενων οργανισμών με αρπαγες. Αυτή ειναι η σωστη λεξη που χαρακτηριζει όλους αυτούς τους άπληστους αρπαγες που φορουν γραβάτες και δεν χορταινουν με τιποτε...Αν εγω ζητουσα εκεινη τη στιγμη το σδοε η την αστυνομια να με προστατευσει θα το εκανε κανείς??? Οι γνωριμίες του και η οικονομικη του επιφανεια το πολυ πολυ να μου εξασφαλιζαν καμμια βαρβατη μήνυση και άντε να βρεις δικηγόρους (χωρίς απόδειξη φαντάζομαι) να σε βοηθήσουν...Αν δεν αλλαξουμε οι ιδιοι δεν θα αλλαξει τιποτε. Οι γονοι του μεγαλοπολιτικου μηχανικου εχουν εναν καλο δασκαλο...


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!