tromaktiko: Σχετικά με την Interamerican

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Σχετικά με την Interamerican



Θα ήθελα να σας ενημερώσω για κάποια πράγματα όσον αφορά την Interamerican στην οποία τυγχάνει να εργάζομαι και να γνωρίζω κάποια πράγματα παραπάνω, και παίρνοντας αφορμή κάποιες αναρτήσεις ορισμένων πελατών τις τελευταίες 2 ημέρες.

Αν δεν κάνω λάθος, αναρτήθηκε χθες κάποιο παράπονο από κάποιον πελάτη για κάποιο συμβόλαιο ζωής το οποίο έχει λήξει χωρίς την έγκρισή του λόγω ακύρωσης της πιστωτικής του κάρτας.
Θα ήθελα λοιπόν να ενημερώσω τον συγκεκριμένο πελάτη ότι προφανώς και την πρωτεύουσα ευθύνη την έχει ο ασφαλιστής του ο οποίος προφανώς δεν έχει ιδέα από CRM (διαχείριση σχέσεων πελατών) και δεν τον έχει ενημερώσει για τη ακύρωση του συμβολαίου.
Δεύτερον, αφού είχε ακυρωθεί το συμβόλαιο, ο πελάτης δεν το κατάλαβε αφού προφανώς και θα είχαν σταματήσει να αποστέλλονται οι αποδείξεις πληρωμής των ασφαλίστρων;
Τρίτον, στο συμβόλαιο μπορεί να γίνει επαναφορά.
Τέταρτον, τα ισόβια συμβόλαια (Υγείας) θα σταματήσουν να εκδίδονται από το 2012 λόγω του Solvency II,το οποίο έχει να κάνει με την κεφαλαιακή επάρκεια των χρηματοασφαλιστικών εταιριών ώστε να αποφευχθούν μελλοντικά κανόνια.
Πέμπτον, μέχρι ισόβια συμβόλαια μπορεί να κάνει ο καθένας και να ισχύουν κανονικά ισόβια.
Έκτον, εφόσον έχει γίνει συμβόλαιο Υγείας και δεν υπάρχει προυπάρχουσα ασθένεια, είτε το συμβόλαιο είναι ισόβιο, είτε ετησίως ανανεωμένο δεν γίνεται να ακυρωθεί είτε να ακυρωθεί σε περίπτωση ασθένειας! Ισχύει κανονικά όσο το πληρώνει ο εκάστοτε πελάτης, διότι έχει κατοχυρώσει ασφαλισιμότητα!
Έβδομον και πιο σημαντικό. Επειδή και οι πελάτες καλό θα ήταν να είναι ενημερωμένοι σε ποιά εταιρία απευθύνονται, να ενημερώσω τον συγκεκριμένο πελάτη ότι ο κος Κοντομηνάς έχει αποχωρήσει από το 2005 και πλέον η Interamerican ανήκει σε μία από τις μεγαλύτερες χρηματοασφαλιστικές εταιρίες της Ευρώπης, την ολλανδική EUREKO, με παρουσία σε 8 ευρωπαϊκές χώρες και με καθαρά κέρδη το έτος 2010, 1,2 δισ €.
Όγδοον, η Interamerican είναι η μόνη χρηματοασφαλιστική εταιρία που τηρεί αυτή την στιγμή τους όρους του Solvency II πριν καν αυτό τεθεί σε ισχύ από το 2012.
Κλείνοντας να τονίσω και πάλι την ιδιαίτερη σημασία του CRM που πρέπει να έχει ο κάθε ασφαλιστής καθώς επίσης και ότι αρκετοί άνθρωποι της Interamerican έχουν αλλάξει φιλοσοφία και επαγγελματική πορεία και έχουν ξεφύγει από τον όρο "ασφαλιστής" και ακολουθούν πια το επάγγελμα του Financial Advisor (χρηματοοικονομικός Σύμβουλος) το οποία πιστέψτε με δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την απαρχαιωμένη πια ασφαλιστική έννοια.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!