tromaktiko: Σχετικά με ΑΕΠΙ

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Σχετικά με ΑΕΠΙ



Σήμερα το πρωί άνοιξα το κατάστημα μου (internet cafe)...
Και με μεγαλη εκπληξη ειδα εναν φακελο με μεγαλα χρυσα γραμματα '' αεπι '' .
Με λιγα λογια για το ετος 2011 δεν πληρωσα την αεπι για προσωπικους λογους και λογους αντιληψης του ορου ''πνευματικα δικαιωματα φαντασμενων καλιτεχνων''.

Το εγγραφο αυτο λεει οτι ηρθανε για ελενγχο απο τον οργανισμο τους (αεπι) και μας ενημερωσαν οτι αναπαραγουμε μουσικη ελληνων και ξενων μουσικων οι οποιοι ειναι καταχοριμενοι στα μητρωα τους.Πραγμα το οποιο δεν εγινε ποτε διοτι δεν εργαζεται κανεις αλλος στο καταστημα μου και ουδεποτε δεν περασε ουτε του δημου ουτε της αεπι και κανενας ασυνομικος για το ετος 2011.

Εαν καποιο καταστημα παει τον ιουνιο και κανει εγγραφη στην αεπι πληρωνει μεχρι 31-12-2011 εμενα γιατι μου ζητανε το ποσο απο ολο το χρονο???

Το εγγραφο αυτο ετσι οπως το βλεπω εχει πανω του πολλα χαρακτηριστικα δημοσιου εγγραφου οπως της δεη, νερου,δημοτικα τελη κτλ κτλ κτλ .
Μηπως μας ξεφυγε κατι?

Κανεις δεν μπορει να αποδειξει οτι μεχρι και σημερα εγω λειτουργουσα ηχοσυστημα-ενισχυτη στο καταστημα μου και εφοσον το θετουμε ετσι οι ραδιοφωνικοι σταθμοι πληρωνοντας την αεπι δεν εξασφαλιζουν τον καταναλωτη?????? Γιατι εγω την μονη μουσικη που ''αναπαραγω'' ειναι μεσω internet radio.... Δεν εχω καποιον δεκτη ραδιοφωνικο...και στην τελικη μπορει να αναπαραγω κλασικη μουσικη η οποια δεν εχει πνευματικα δικαιωματα...

Και να καταληξω.... Εγω κομπαρσους δεν πληρωνω....εκτος και εαν μας φανερωσουν ποτε αυτην την περιβοητη λιστα τους με ολους τους καλιτεχνες φαντασματα......
Καληνυχτα και ευχαριστως δεκτο καθε σχολιο....
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!