tromaktiko: Απάντηση"Διόδια Πατρών"

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Απάντηση"Διόδια Πατρών"



Το ίδιο έκανα και εγώ φίλτατέ μου στις 11/05/2011 και ενώ ταξίδευα προς Πάτρα...
Πήγα να σηκώσω τις μπάρες να περάσω , ενώ δήλωσα άρνηση διοδίων. Οι μπάρες είχαν αλλαχθεί και δεν μπορούσα να τις σηκώσω ούτε να τις σπρώξω. Τελικά ήρθε η Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων Κορινθίας και μετά από έλεγχο , μέχρι και αλκοτέστ μου κάνανε , με γράψανε για παράβαση του κώδικα Άρθρο 104 & 29 & 10 & 103 με Διοικητικό πρόστιμο 200 € , την παρέλαβα χωρίς να την υπογράψω, θέλoντας και ελπίζοντας πως θα πάω να βρω το δίκιο μου στα Δικαστήρια.
Την επομένη πήρα τηλέφωνο σε κάποιον από τον αγώνα των διοδίων Πατρών (το όνομα το έχω σε όποιον το θελήσει ) και μετά από πολύ ώρα συζήτηση μου είπε ότι επειδή πλέον είναι παράβαση του κώδικα Ο.Κ. δεν μπορούν να κάνουν τίποτα , παρά μόνο όταν μερικές φορές μαζεύονται μαζί κόσμος και κάνουνε «μπούγιο», και αφήνουν τον κόσμο να περάσει.
Εν κατακλείδι ο καθένας είναι μόνος του ,πιστεύω τελικά, ότι όλα είναι ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ , ανεξάρτητα αν πραγματικά ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ Ο ΠΙΟ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ μπορεί και της ΕΥΡΩΠΗΣ.

ΑΝΑΝΩΣΤΗΣ και ΟΔΗΓΟΣ.

-------------------

Απάντηση στο θέμα : http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_323.html

Καλά τα γράφεις, αλλά ποιος τα ακούει/διαβάζει. Πληρώνουμε 3.10 για

-> Να βλέπουμε κώνους στην μέση του δρόμου.
-> Να βλέπουμε ταμπέλες να μας προειδοποιούν ότι συμβαίνουν θανατηφορα ατυχήματα
-> Να είναι ο δρόμος στενός με λακούβες
-> Να πηγαίνω σε εθνικό δρόμο και χωρίς κίνηση με 60-80 χλμ. και τόσα αλλά..

Ντροπή!
Κανένας να μην πληρώσει για τα χάλια τους!

Αναγνώστης

-------------------

Ταξιδεψα χθες 17 μαιου απο την αθηνα για πατρα με το ιχ μου.
πραγματικα πρεπει να εισαι ανεγκεφαλος και κασκαντερ για να διαπραξεις αυτην την κινηση.
ειλικρινα στα 20 χρονια που οδηγω πρωτη φορα εχω φοβηθει τοσο πολυ για την ζωη μου.
η ζωη σου ειναι στα χερια της θεας τυχης και κυριολεκτικα παιζεις κορονα γραμμα την υπαρξη σου.
θα παρακαλουσα τους πολιτικους της ρημαδας αυτης χωρας να αφυπνιστουν διοτι συντελειται ενα διαρκες εγκλημα εις βαρος των πολιτων της νεολαιας των ιδιων μα των παιδιων.
υ.γ φυσικα και δεν πληρωσα διοδια(εισητηρια για τον αλλο κοσμο)

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!