tromaktiko: Τράπεζες...εγώ η αυτές..;

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Τράπεζες...εγώ η αυτές..;



Είμαι 37 ετών άνεργος εδώ και 2 περίπου χρόνια. Είχα κάρτες και ένα καταναλωτικό δάνειο σε 5 διαφορετικές τράπεζες...
Περίπου πέρσι τέτοια εποχή σταμάτησα να πληρώνω μιας και έχω αδυναμία ακόμα και για επιβίωση καθημερινή. Το διαφορετικό όμως στην δίκια μου περίπτωση είναι το εξής .. οι κάρτες και το δάνειο που έχω έχουν εκδοθεί χωρίς κανένα απολύτως δικαιολογητικό μιας και ποτέ μα ποτέ δεν έχω κάνει φορολογική δήλωση , δεν έχω ακίνητη περιουσία και δεν έχει υπογράψει κανένας εγγυητής. Σας παρακαλώ αν είναι εύκολο μιας και βρίσκομαι σε απόγνωση και δεν μπορώ να απευθυνθώ σε ιδιώτη δικηγόρο .. πείτε μου τι κυρώσεις μπορεί να έχω τώρα πια που δεν μπορώ να πληρώσω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!