tromaktiko: Τι να ψηφίσω;

Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Τι να ψηφίσω;



Θέλω να θέσω ένα ερώτημα προς τον ελληνικό λαό, είμαι 28 ετών και από την εφηβεία μου “ανακατευόμουν” με τα πολιτικά... (για να μην παρεξηγηθώ δεν ήμουν και ούτε είμαι ενεργό μέλος κανενός κόμματος). Από το νέο έτος και μετά έχουμε ακούσει αρκετές φορές ότι θα γίνουν πρόωρες εκλογές, και τις περιμένουμε από μέρα σε μέρα. Έρχομαι λοιπόν στο ερώτημα μου, αν γίνουν εκλογές τι να ψηφίσω? Δεν έχω βρει κανένα κόμμα που να με αντιπροσωπεύει ή τουλάχιστον να είναι πιο κοντά στην ιδεολογία μου ώστε να του δώσω την ψήφο μου. Από συζητήσεις που έχω με συνομήλικους μου και μη, έχω συναντήσει αρκετούς με το ίδιο πρόβλημα. Και ξεκινάω το συλλογισμό μου, να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ που εξαπάτησε τον ελληνικό λαό με ψεύτικες υποσχέσεις; Που συνεχίζει να κινείται προδοτικά ενάντια στα συμφέροντα της χώρας μας; Που τόσα χρόνια κυβερνάει και μας έφερε σε αυτήν την κατάσταση; Να ψηφίσω ΝΔ που ενώ δηλώνει αντίθετη με το μεσοπρόθεσμο, την επομένη ψηφίζει τα περισσότερα άρθρα ? Που όλοι γνωρίζουμε ότι αν βγει κυβέρνηση κατά 90% δεν θα εφαρμόσει την πολιτική που υπόσχεται; Που έχει για αρχηγό αυτόν που την δεκαετία του ’90 κινήθηκε προδοτικά ανοίγοντας τα σύνορα και αφήνοντας μια ανεξέλεγκτη εισροή εγκληματιών και λαθρομεταναστών; (ή μήπως πέρασαν αρκετά χρόνια και τα ξεχάσαμε;). Να ψηφίσω ΚΚΕ (επαγγελματίες επαναστάτες); Που έχει μείνει 100 χρόνια πίσω; Που το μόνο που ξέρει καλά να κάνει είναι να ξεσηκώνει τον λαό σε απεργίες και κινητοποιήσεις και ξαφνικά να τον αφήνει ξεκρέμαστο και μόνο του; Που ήταν σε μεγάλο ποσοστό υπεύθυνο για τον εμφύλιο πόλεμο που έφερε τον ελληνικό ακόμα πιο πίσω σε μια πολύ δύσκολη εποχή; Να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ; Που έχει αρχηγό έναν αντιπαθέστατο στην συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού; Που δεν μπορώ να τον εμπιστευτώ σε καμία περίπτωση ότι μπορεί να βγάλει τη χώρα από την κρίση; Να ψηφίσω ΛΑΟΣ; Που αν και πατριωτικό κόμμα όπως θέλει να λέγεται βλέπει το ξεπούλημα της χώρας και δεν αντιδρά όπως θα έπρεπε; Που έμμεσα στηρίζει την πολιτική του μνημονίου; Να ψηφίσω κάποιο από τα μικρά κόμματα εκτός βουλής; Που το πιο πιθανόν είναι να μην μπει στη βουλή όποτε δεν θα έχει κερδίσει κάτι η χώρα μου; Απλά άλλο ένα κόμμα με 2% ποσοστό;

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!