tromaktiko: "Σαδιστές" στο Ινστιτούτο Νεολαίας

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

"Σαδιστές" στο Ινστιτούτο Νεολαίας



Ως τρομακτική -αν όχι τρομοκρατική- θα χαρακτήριζα την εμπειρία μου στο περίφημο "ηλεκτρονικό τεστ δεξιοτήτων" για την κατηγορία κλάδου Δ.Ε. από το Ινστιτούτο Νεολαίας, της Γ.Γ. Νέας Γενιάς.

Για την ιστορία θα αναφέρω ότι το ΑΣΕΠ είχε διοργανώσει ειδική γραπτή δοκιμασία για αυτό το σκοπό... Κι όμως οι κύριοι του Ινστιτούτου Νεολαίας αποφάσισαν να στήσουν δική τους δοκιμασία δεξιοτήτων , γιατί άραγε;
Εδώ θα μου πείτε όλη η διαδικασία είναι εκτός ΑΣΕΠ, για αυτό το λόγο πουθενά στην Πρόσκληση ενδιαφέροντος δεν γίνεται αναφορά σε τυχόν μοριοδότηση προϋπηρεσίας, χρόνου ανεργίας, κοινωνικών κριτηρίων, κ.λπ. Πως μπορεί να είναι αυτό ηθικό και νόμιμο;;;
Αυτό όμως που με απογοήτευσε και χαρακτηρίζω χάριν αστεϊσμού ως "σαδιστές" τους κυρίους και τις κυρίες που εμπνεύστηκαν την διαδικασία αυτή, είναι το γεγονός τόσο της δυσκολίας των ερωτήσεων όσο και του λιγοστού χρόνου 35 λεπτά για 25 ερωτήσεις και μάλιστα με ανάγνωση στην οθόνη του Η/Υ. Εντάξει, είναι ευνόητο ότι υπάρχει τερατώδης όγκος αιτήσεων, αλλά δε χρειαζόταν να ταπεινώσουν έτσι τους υποψηφίους. Αν για την κατηγορία ΔΕ ζητούσε τέτοιους μαθηματικούς υπολογισμούς και είχε τέτοια κατεβατά για την κατανόηση κειμένου, απορώ για τους συνυποψηφίους μου κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ τι μπορεί να ζήτησαν;
Θεωρώ περιττό να σχολιάσω ότι όλη η εξέταση είναι διάτρητη, κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί το αδιάβλητο της διαδικασίας, με την εξέταση από το γραφείο του σπιτιού. Πρακτικό, αλλά λιγάκι ύπουλο δεν νομίζετε;;
Και το χειρότερο, η σύνδεση αν κοπεί ο χρόνος εξακολουθεί να τρέχει, ζήτησα εξηγήσεις από τους υπευθύνους για το θέμα (έχασα τουλάχιστον 3 λεπτά μέχρι την επανεκκίνηση του συστήματος, κι ας είχα φροντίσει να τηρούνται οι όροι που ζητούσε το Ινστιτούτο για την ποιότητα σύνδεσης, χρήση του σωστού περιηγητή στο διαδίκτυο, κ.λπ.) οι οποίοι μου είπαν ότι δεν φαίνεται στο σύστημα κάποια διακοπή στην εξέταση μου. Μετά από όλα αυτά...
Ευχαριστώ το Ινστιτούτο Νεολαίας από τα βάθη της καρδιάς μου για την αξιοπρεπή στάση απέναντι στους νέους που είναι άνεργοι και για τον "σαδισμό" τους, ικανοποίησαν απόλυτα τον "μαζοχισμό" μου (την πρόθεση μου δηλαδή) να απασχοληθώ στις υπηρεσίες τους...
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους...
Τα συλλυπητήρια μου στους συνυποψηφίους μου!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!