Συμπληρώνοντας τα στοιχεία μου και τα υπόλοιπα της φόρμας, φτάνω και στο σημείο "τρόπος πληρωμής". ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΡΑΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ. Σε παράπονά μου και επικοινωνία μέσω email και τηλεφωνικά με το τμήμα παραπόνων, μου απάντησαν, εμμέσως πλην σαφώς, οτι αυτό είναι και σε όποιον αρέσει!!!! Στα παράπονά μου έλεγαν οτι έχω δίκιο, αλλά...αυτό είναι!!!!
Δεν ίδρωσε το αυτί τους ούτε όταν ανέφερα ότι θα κάνω καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ( την οποία βεβαίως έχω ήδη κάνει ). Τους έχω δώσει συγχαρητήρια για τα μυαλά που πληρώνουν, ώστε να φέρνουν τον καταναλωτή σε δίλημμα: Έφτασα στον τρόπο πληρωμής....να βάλω πιστωτική κάρτα;;;;;....αν δεν έχω (όπως εγώ)... να αγοράσω από κατάστημα Vodafone πληρώνοντας πλέον το 100% (χωρίς έκπτωση). Το ερώτημά μου είναι γιατί δεν έχεις άλλη επιλογή στον τρόπο πληρωμής, όταν δεν αναφέρει ΠΟΥΘΕΝΑ "με χρήση πιστωτικής κάρτας", αλλά θα έχεις την έκπτωση για 6 μήνες αν αγοράσεις το προϊόν online. Συμπέρασμα.... μακριά από την Vodafone με τις ....κουτοπονηριές της!
Αναγνώστρια