tromaktiko: Άλλο ένα περιστατικό επίθεσης αλλοδαπών...

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Άλλο ένα περιστατικό επίθεσης αλλοδαπών...



Ακόμα ένα περιστατικό επίθεσης από αλλοδαπούς εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια μου.. αυτήν την φορά... ως παρολίγον θύμα εμένα... Μπαίνοντας φουριόζος στο λεωφορείο τόλμησα να ακουμπήσω έναν αλλοδαπό καταγωγής από την Ρωσία καταλάθος... Γύρισε αμέσως και μου ζητήσει τον λόγο και όταν πήγα να μιλήσω παρατήρησα ότι ήμουν κυκλωμένος από έξι περίπου άτομα... Οπότε και δεν έδωσα στο περιστατικό συνέχεια... Και το τελείωσα όταν ένας ήρθε από αυτούς να δει αν όλα κυλούν... ομαλά για την παρέα του!!!! Ρωτάω λοιπόν... Πάμε καλά; Είναι δυνατόν να μην μπορούμε να κυκλοφορήσουμε στις ίδιες μας τις γειτονιές; Συνέχεια το λέω και οδύρομαι... Θα ξυπνήσουμε μια μέρα και οι περιοχές μας θα έχουν γίνει γκέτο γεμάτες ναρκωτικά και συμμορίες... Έτσι είναι.. Και όλοι γνωρίζουν τις πολιτικές μου απόψεις και τοποθετήσεις... Αν και σε λίγο θα με πουν και ρατσιστή ή φασίστα... Αν επισημάνω κάτι επειδή αυτός που το κάνει είναι αλλοδαπούς είμαι φασίστας... Αυτός που γυρνάει και χτυπάει κόσμο αλήτικα και συμμορίτικα και που έχει κάνει τις περιοχές μας απρόσιτες και γκέτο εγκληματιών τι είναι; Δηλαδή ο αλλοδαπός εγκληματίας που ληστεύει, χτυπάει και απειλεί είναι ίδιος με τον μετανάστη που πουλάει γυαλιά για να ζήσει; Ή με την μετανάστρια που για ένα κομμάτι ψωμί δουλεύει όλη μέρα; Απαντάω λοιπόν... Αφού δεν υπάρχει επαρκής προστασία από το κράτος που πληρώνουμε να οργανώσουμε λαϊκές περιπόλους σε πλατείες και γειτονιές να σταματήσουν αυτά τα μιάσματα να κάνουν απρόσιτες τις περιοχές στα σπίτια μας... Αλλοδαποί.. Έλληνες.... η καταγωγή δεν με νοιάζει... Θα μπορούσα να κατηγορήσω όλους τους ξένους και να βρω διάφορες προφάσεις ή να τους υπερασπιστώ γιατί περάσανε ρατσισμό και δύσκολα παιδικά χρόνια... Εμένα τι με ενδιαφέρει το ένα ή το άλλο; Εγώ θέλω να κυκλοφορώ στην γειτονιά μου και να ξέρω ότι δεν θα παίσω ούτε θύμα ξυλοδαρμού 10 ατόμων ούτε θύμα κλοπής (όπως ένας φίλος σε πολυσύχναστη περιοχή του κέντρου της Θεσσαλονίκης). Αν το κράτος δεν είναι ικανό να το πράξει... Ας οργανωθούμε εμείς σε γειτονιές και ας τις περιφρουρήσουμε μόνοι μας....

* Το περιστατικό έγινε Κυριακή γύρω στις 1.03 σε πολυσύχναστο λεωφορείο.
* Αφορμή θα μπορούσα να βρω και από άλλα περιστατικά αλλά επέλεξα το συγκεκριμένο γιατί ήταν ποιο φρέσκο και γιατί το βίωσα...
* Θα συνεχίζω και να μιλάω... Και να επισημαίνω τα προβλήματα δημόσια... έχοντας την βαρύτητα των λέξεων μου... 
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!