tromaktiko: Απάντηση στο Δουλειές υπάρχουν

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Απάντηση στο Δουλειές υπάρχουν



Φίλε μου είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που περιγράφεις με πτυχίο πανεπιστημίου, 3 ξένες γλώσσες και άνεργος. Όταν εννοείς σεβαστό ποσό τι εννοείς; (αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/blog-post_3899.html)
Μήπως να το προσδιορίσεις; Μήπως είναι της τάξεως των 25 ευρώ; Να δουλεύει δηλαδή ο άλλος επί δώδεκα ώρες, να παίρνει 25 ευρώ και από πάνω να ακούει βλαστήμιες και μπινελίκια; Σε παρακαλώ πάρα πολύ μην το πάρεις προσωπικά το θέμα, δεν είναι επίθεση προς το πρόσωπό σου! Επειδή μου έχει τύχει παρόμοιο περιστατικό και είπα να μην κάθομαι μιας και ο δικός μου πατέρας δεν έχει να μου δώσει χρήματα (αλλά και να είχε δεν θα καταδεχόμουν να τα πάρω....) κι έχασα πάσα ιδέα επειδή ο ``εργοδότης`` ήταν και φίλος υποτίθεται! Και όταν ρώτησα γιατί τόσο λίγα χρήματα ξέρεις τι μου απάντησε; Χάρη σου κάνω που σε παίρνω, κρα κάνουν οι Πακιστανοί για δουλειά...Θεωρείς λοιπόν ότι ένα άτομο που έχει βγάλει τα μάτια του να μελετά, έχει λιώσει παντελόνια στις καρέκλες του αξίζει να αμοίβεται με τόσα λίγα χρήματα και να έχει τέτοια συμπεριφορά; Επειδή κάποιος που βρήκε μια δουλειά έτοιμη από κάποιο γονιό θέλει να το παίξει αφεντικό; Και πάλι σου ξεκαθαρίζω ότι δεν αναφέρομαι σε σένα. Να είμαι ξεκάθαρος απέναντί σου! Απλά να ξέρεις ότι εκτός από καλοπραιέραιτα άτομα που θέλω να πιστεύω πως είσαι εσύ, υπάρχουν και κομπλεξικά καθίκια...Όπως εκτός από άτομα που θέλουν δουλειά (ό,τι και αν είναι), υπάρχουν και οι ``βολεψάκηδες`` που περιμένουν να γίνουν διευθυντές και μόνο αυτό! Δεν είναι τα δάχτυλα όλα όμοια λένε στο χωριό μου και έχουν δίκιο κατά τη γνώμη μου!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!