tromaktiko: Καταγγελία για online ασφάλιση οχήματος

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Καταγγελία για online ασφάλιση οχήματος



Στις 30 Νοεμβριου 2011 εκανα αιτηση για ασφαλιση του αυτοκινητου μου στο πολυδιαφημιζομενο site MyDirect.com το οποιο...
ειναι ο διαδικτυακος τοπος πωλησεων της DEMCO ασφαλιστικη στην Ελλαδα.

Ολοκληρονοντας την online παραγγελια ενος τυπικου πακετου καλυψεων (Basic) με Οδικη Βοηθεια, ο ιστοτοπος μου ζητησε να στειλω φωτοαντιγραφα του διπλωματος οδηγησης και της Αδειας του αυτοκινητου. Με την επιτυχη αποστολη των εγγραφων η διαδικασια ολοκληρωθηκε και ενα συνοπτικο εντυπο το οποιο περιεγραφε την ολη συναλλαγη ηταν στην διαθεση μου για εκτυπωση . Στο εντυπο αυτο αναφεροταν αναλυτικα το πακετο καλυψεων που ειχα ζητησει, και το τελικο κοστος της συναλλαγης, το οποιο για 12 μηνες ασφαλισης ηταν 326,79 ¤ (απολυτως συμφωνο και με την προηγουμενη ερευνα τιμων που ειχα κανει γαι το συγκεκριμενο πακετο και οπως με διαβεβαιωσε η εταιρια σε επικοινωνια μας).

Ολα καλα. Με μια εξαιρεση ομως. Οταν μετα απο 2 ημερες (1 Δεκεμβριου 2011) ενημερωθηκα μεσω email οτι το συμβολαιο μου ηταν ετοιμο να αποσταλει, η τιμη που επρεπε να πληρωσω ηταν 352,86 ¤. Δηλαδη 26 ¤ περιπου παραπανω απο την συμφωνημενη, μιας και η συναλλαγη ειχε ηδη ολοκληρωθει κατα την παραγγελια.

Σε επικοινωνια που ειχα με την εταιρια, προσπαθουσαν να με πεισουν οτι μαλλον εγιναν ανατιμησεις στα προιοντα τους και ισχυει η αυξημενη τιμη παρολο που η συναλλαγη ειχε ολοκληρωθει με την παραγγελια και την ειχα εκτυπωμενη. Αποτελεσμα, αυτοι με εχασαν απο πελατη και το αυτοκινητο μου εμεινε μερικες μερες ανασφαλιστο καθως αναζητω την επομενη "φερεγγυα" ασφαλιστικη για να με καλυψει. Θα αναφερω επισης το ελεεινο τμημα υποστηριξης που εχουν στην επικοινωνια καθως κανοντας την ερευνα αγορας για το πακετο και μιλωντας μαζι τους, 2 φορες μου ζητησαν να αφησω ενα τηλεφωνο και θα επικοινωνουσαν μαζι μου (μεσα στην ημερα) για να διευκρινισουμε τις λεπτομερειες και να φιξαρουμε την τιμη αλλα ουδεποτε επικοινωνησαν μαζι μου. Αντιθετως, αναγκαστικα εγω να κανω 4-5 τηλεφωνηματα συνολικα προς αυτους για να βγαλω ακρη.

Τελικα η ακρη που εβγαλα ειναι οτι ολα σε αυτον τον τοπο ακολουθουν τον ιδιο καταστροφικο ρυθμο. Δεν δουλευει τιποτα παρολη την μοστρα τους (online καταστηματα, επιβραβευση πελατων, service 24/7 κλπ κλπ οπως Αμερικη) Γραφω αυτη την καταγγελια προς ενημερωση του κοσμου, μονο και μονο επειδη η εν λογω εταιρια μας εχει ζαλισει αυτον τον καιρο με την διαφημιστικη της καμπανια η οποια οπως διαπιστωσα δεν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα.

Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!