καταθέσω τα χρήματα στην τράπεζα και μου είπαν ότι γίνεται με αντικαταβολή, συμφώνησα λοιπόν να γίνει με αντικαταβολή. Την 6 εργάσιμη μετά από την παραγγελία πήρα να δω πότε θα το παραλάβω, έπαιρνα συνέχεια και δεν απαντάγανε την 15η φορά λοιπόν απάντησαν και δεν έβρισκαν την παραγγελία μου, πέρασαν τη γραμμή σε κάποιον άλλον μήπως και τη βρει, αφού λοιπόν μου πε ότι η παραγγελία μου δεν έγινε ποτέ και άρχισα να τους πιέζω μου παν ότι θα το ψάξουν και θα με πάρουν. Δεν έχουν ιδέα για το πως πρέπει να μιλήσουν στον πελάτη , είναι εριστικοί και τη λέξη επαγγελματισμό δεν την έχουν καν ακούσει. Τελικά κατάφεραν να τη βρουν και μου παν ότι η παραγγελία είναι standby γιατί δεν έβαλα τα λεφτά στη τράπεζα, με το που το άκουσαα του λέω πλάκα μου κάνετε και μου είπε οχι δεν κάνω πλάκα, έχω και άλλες δουλείες να κάνω και ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. Κάλεσα λοιπόν πίσω να ζητήσω τον υπεύθυνο και να του πω ότι όταν κάποιος ασχολείται με την εξυπηρέτηση πελατών δεν κλείνει τα τηλέφωνα στον πελάτη ακόμα και εάν αυτός είναι έξαλλος, οφείλει να τον ακούσει και να του μιλήσει, και ο υπεύθυνος (ενδεχομένως να ήταν και αυτός που το έκλεισε) μου πε οτι όταν ο πελάτης λέει πλάκα μου κάνετε καλά κάνει ο υπάλληλος και τα κλείνει , γιατί απασχολώ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ και πως αν θέλω να παραγγείλω σήμερα θα πρέπει να περιμένω πάλι 10 εργάσιμες, και του πα δεν μπορώ να περιμένω τόσο και η απάντηση του ήταν εεε τότε μην το πάρεις από εμάς. Του πα πως υπάρχουν ήδη καταγγελίες στο internet από πελάτες και θα στείλω και εγώ κα ιμου πε κάνε ότι θες . Προφανώς πρόκειται για ένα κατάστημα με 3-4 άτομα που δεν έχουν ιδέα για το πώς πρέπει να δουλέψουν, με το που το κλείσαμε βρήκα ένα άλλο αντίστοιχο ηλεκτρονικό μαγαζί το myexpert και ο άνθρωπος μου μίλησα ήταν ευγενικότατος και μου πε ότι θα μου το φέρουν μέσα στην επόμενη μέρα. Προσωπική συμβουλή, αν το βρείτε κάπου αλλού μην ψωνίσετε ποτέ από αυτούς, αν πάλι δεν σας νοιάζει να το παραλάβετε σε κανένα μήνα και να προσπαθείτε να πιάσετε γραμμή … αγοράστε από κει!
Αναγνώστρια