tromaktiko: Σχόλιο στην ανάρτηση 770.000 δημόσιοι υπάλληλοι.

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Σχόλιο στην ανάρτηση 770.000 δημόσιοι υπάλληλοι.



Καλά τα λέει ο φίλος μας, αλλά πραγματικά εμείς φταίμε για όλο αυτό. Από τη μέρα που άρχισα να καταλαβαίνω σαν άνθρωπος τη συμβαίνει γύρω μου, οι γονείς μου το πρώτο πράγμα που μου λέγαν είναι να διαβάζω για να μπορέσω να μπω κάπου στο δημόσιο...
Είναι η νοοτροπία στην Ελλάδα τέτοια. Δεν έγινα δημόσιος υπάλληλος! Δεν είναι για μένα! Ο χαρακτήρας μου δε μου το επιτρέπει! Κι όμως το ζηλεύω. Είμαι 24 και δουλεύω από τα 16 (πλην του ενός χρόνου που ήμουν φαντάρος) και έχω ένσημα μόνο(!!!) ένα έτος!!!!Και πάλι όμως δεν πάω στο δημόσιο... Μας έμαθαν όλους να κοιτάμε την εύκολη λύση και να μην πολεμάμε σχεδόν για τίποτα! Επίσης πιστεύω, πέρα της διαπλοκής, εμείς τους κάναμε τους δημόσιους υπαλλήλους τόσους πολλούς...
Υ.Γ.: Κατηγορώ χρόνια τώρα για την κατάσταση της χώρας μας ότι φταίνε όλοι! Όλοι όσοι ψύφισαν αυτά τα κόμματα! ΤΑ ΞΕΡΑΤΕ ΟΛΑ! ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΑΝΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ! ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΨΥΦΙΖΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΑΝ! ΤΩΡΑ ΜΗ ΜΗΛΑΤΕ! ΒΟΥΛΟΣΤΕΤΟ ΚΑΙ ΦΑΤΕ ΤΑ ΣΚ@Τ@!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!