Για να κατανοήσουμε τι παίζεται σχετικά με την απεργία των ιδιοκτητών βυτιοφόρων καλό θα είναι να εστιάσουμε στην λέξη Ιδιοκτήτης, διότι την απεργία αυτή δεν την κάνουν οι υπάλληλοι οδηγοί οι οποίοι μάλιστα είναι υπέρ του νομοσχεδίου μιας και με αυτό θα μπορέσουν οι ίδιοι να απελευθερωθούν από ένα καθεστώς εργασίας το οποίο εκτός των άλλων περιλαμβάνει καταπάτηση των ωρών εργασίας, ελλιπής ασφάλιση και τακτική απειλών εάν ο ίδιος ο οδηγός αρνηθεί να κάνει κάποιο δρομολόγιο ακόμα κι αν με αυτό ρισκάρετε η ίδια του η ζωή.
Με λίγα λόγια το νομοσχέδιο αυτό βάζει ένα τέλος στον αυθαίρετο μηχανισμό κέρδους που έχει στηθεί για πάνω από τρεις δεκαετίες από τους μεγαλοκαρχαρίες του κλάδου και από τον οποίο μάλιστα οι περισσότεροι από αυτούς έχουν ήδη κάνει απόσβεση των χρημάτων τους εδώ και πολύ καιρό. Μην μπερδευόμαστε λοιπόν, άλλο ο ιδιοκτήτης και τα συμφέροντα του κι άλλο τα συμφέροντα του υπαλλήλου…
Φω.Κ