tromaktiko: ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ?

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ?



Μηπως μας κυβερνουν οι φορτηγατζηδες? ειναι ισχυροτεροι απο την κυβερνηση η αυτοι που ειναι σε αυτο το μπου@@@@ που λεγεται βουλη τα εχουν κανει τοσο σκ@@@? ...
σημερα διαπιστωσα οτι δεν μπορω να μεταφερω το δικο μου νοικοκυριο απο το δικο μου σπιτι στο καινουριο μου σπιτι με το δικο μου ημιφορτηγο. στην μεση της μετακομισης ερχεται ενας ευγενικοτατος αστυνομικος και μου λεει πως με εχουν καταγγειλει απο την ενωση φορτηγατζηδων της περιοχης και Î! �αλιστα ειναι ενα απο τα πολλα σημερινα παρομοια περιστατικα. μας ενημερωσε πως αν το αυτοκινητο κινηθει θα κοπει προστιμο (3000e)και εφυγε. σε ποια χωρα ζω και δεν μπορω να κουβαλησω τα δικα μου πραγματα με το δικο μου αυτοκινητο???? ΕΛΕΟΣ!!! εχουνε μπλοκαρει μια ολοκληρη χωρα και κανεις δεν τους κανει τιποτα!!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!