tromaktiko: Καλημέρα από έναν "ανήσυχο" αναγνώστη..

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Καλημέρα από έναν "ανήσυχο" αναγνώστη..



Παρ όλο το γεγονός της διαφωνίας μου με την δημιουργία του νέου αυτού blog που ουσιαστικά προσπαθεί σύμφωνα με τα λεγόμενά σας να "συνεχίσει το έργο του troktikou και κατ' επέκταση του εμπνευστή του Σωκράτη Γκιόλια", παρακολουθώ με αρκετά μεγάλη προσοχή τα τεκταινόμενα που λαμβάνουν μέρος σ' αυτό.
Αντιθέτα, βέβαια, με τον φίλο "αναγνώστη" που έγραψε τη στήλη "Σχόλια και απορείες αναγνώστη", δε θα τονίσω, ούτε θα υπονοήσω πως το IQ μου είναι υψηλό, θα τονίσω όμως πως το επίπεδο μου είναι κατά πολύ υψηλότερο από τον συγκεκριμένο "αναγνώστη" αλλά και τον εκάστοτε αναγνώστη που προσπαθεί να επιβάλλει, εμμέσως, την άποψη του χρησιμοποιώντας βωμολοχίες και χυδαιότητες έναντι των υπολοίπων συνανθρώπων του που εκφράζουν, όπως και ο ίδιος, ελεύθερα την άποψη τους.
Και λέω "αναγνώστη", χρησιμοποιώντας ανωφερή εισαγωγικά, για να εκφράσω κι εγώ τη δική μου άποψη χρησιμοποιώντας εποικοδομητικά (θέλω να πιστεύω) αυτή την δυνατότητα που μας προσφέρεται απλόχερα από την ύπαρξη και λειτουργία των blogs τα τελευταία χρόνια*. Η άποψη μου λοιπόν θέλει τους διαχειριστές του blog tro-ma-ktiko (εσάς δηλαδή), να δράττετε τους καρπούς της ευκαιρίας που σας δίνει η ανωνυμία και να απαντάτε στα ενοχλητικά σχόλια των όποιων αναγνωστών εκφράζουν την ειλικρινή άποψή τους για κατάχρηση δημοσιότητας (όπως πολύ συγκεκριμένα είπε ένας αναγνώστης "πατας σε πτωμα για δημοσιοτητα"**).
Ελπίζω και εύχομαι το σκεπτικό μου αυτό να είναι λάθος, όμως όπως όλα δείχνουν, (εικόνες, τρόπος έκφρασης του λόγου, αρκετές "αυθόρμητες" ερωτήσεις-απαντήσεις και πάνω απ' όλα ο εκνευρισμός ο οποίος διακρίνεται στα λόγια των "αναγνωστών" και ο οποίος έχω την εντύπωση ότι ταιριάζει απόλυτα στο profil που δημιουργείται όσον αφορά το πρόσωπό σας, λόγω των επανηλειμμένων αντιδράσεων που δέχεστε), βρίσκομαι αρκετά μακριά από τα όρια του λάθους.

Ευχαριστώ πολύ

*διότι η πικρή αλήθεια είναι πως τα blogs όπως και κάθε τι χρήσιμο στον κόσμο, είναι χρήσιμο μόνο στην περίπτωση που πέσει στα σωστά χέρια, αντιθέτως μπορεί να μετατραπεί αυτόματα σε ένα πανίσχυρο όπλο εναντίων του ορθού και του δικαίου)
**Το γεγονός ότι παραθέτω τα λόγια αυτά δε σημαίνει αυτομάτως ότι υποχρεωτικά τα συμμερίζομαι.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!