tromaktiko: ΤΥΧΑΙΟ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

ΤΥΧΑΙΟ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!



Χθες το βραδύ πήγα με την κοπέλα μου να φάμε στην ταράτσα της ταβέρνας «Αδιαχώρητο» στη Πανόρμου(κοντά Κηφισίας.) . Όταν ζήτησα τον λογαριασμό μου έφεραν μια απόδειξη η οποία είχε κοπή μισή ώρα ποιο νωρίς και μας ζητήθηκε να πληρώσουμε το ποσό των...
 78 ευρώ. Η κοπέλα μου, αν και της φάνηκαν πολλά, θέλοντας να με κεράσει για τα γενέθλια της, ήταν έτοιμη να τα πληρώσει. Όταν της ζήτησα να ελέγξω τον λογαριασμό ανακάλυψα ότι μας είχαν υπερχρεώσει 32 ευρώ παραπάνω! Ο σερβιτόρος, ένας μεσήλικας και έμπειρος στην δουλειά του μας είπε ένα γρήγορο «συγνώμη, λάθος απόδειξη» και μετά μας έφερε το χαρτί παραγγελίας, όχι την απόδειξη, για 46 ευρώ. Την απόδειξη έπρεπε να του την ζητήσουμε. Το φαγητό ήταν καλό, και η ζωντανή μουσική επίσης καλή αλλά εμείς φύγαμε από το μαγαζί με μία πικρή γεύση γιατί η δικαιολογία «συγνώμη, λάθος απόδειξη» δεν έπειθε. Τώρα, εγώ αν και 110% Έλληνας (Τσάκωνας, Αρκάς) ομιλώ με μία μικρή προφορά, και η κοπέλα μου 110% Ελληνίδα από Θεσπρωτία έχει κάποια βόρεια χαρακτηριστικά. Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι ο κύριος αυτός μας πέρασε για «κουτόφραγκους» και αποφάσισε να μας «πιάσει τον πισινό». Εμείς φύγαμε χωρίς να αφήσουμε τυχερό στο τραπέζι ως έκφραση δυσαρέσκειας. Το «λάθος» υπερχρέωσης μου έχει ξανασυμβεί και σε άλλα μαγαζιά αλλά συνήθως είναι 4 με 6 ευρώ για μια σαλάτα η ένα λουκάνικο που δεν παραγγείλαμε, αλλά υπερχρέωση 32 ευρώ πρώτη φορά μου συμβαίνει. Αναρωτιέστε το τι κακό κάνουν αυτά τα «λάθει» στον τουρισμό? Αναρωτιέστε με τη γεύση φεύγουν οι επισκέπτες από την χώρα μας όταν συμβαίνουν τέτοια «λάθη»? Είμαι σίγουρος ότι τα περισσότερα μαγαζιά δεν καταφεύγουν σε τέτοιες μεθόδους αισχροκέρδειας και φοροδιαφυγής, και πολλά μας προσφέρουν και δεύτερο κρασί η επιδόρπιο χωρίς να μας χρεώσουν. Πρακτικές όμως σαν αυτές οι πρακτικές του συγκεκριμένου μαγαζιού αμαυρώνουν και τα καλά και έντιμα μαγαζιά. Γ' αυτό αγαπητοί φίλοι και φίλες πάντα ελέγξτε την απόδειξη και μην ντρέπεστε να τους κάνετε την παρατήρηση όσο μικρό και αν είναι το ποσό διαφωνίας ! Είμαι σίγουρος αν το κάνουμε αυτό συχνά οι απατεώνες θα σκεφτούν σοβαρά πριν κάνουν τέτοια κόλπα.


Ευχαριστώ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

----------------------------------
Σχετικά με το άρθρο σας για το αδιαχώρητο θα θελα να πω οτι είναι περα για πέρα αληθινό. πριν απο 3 χόνια όταν ήθελα να γιορτασω τα γενεθλιά μου επέλεξα το συγκεκριμένο κέντρο το οποίο με υποχρέωσε να παραγγείλω παραπάνω πράγματα επειδή όπως είπαν δν μπορούσαν να έχουν τόσο μικρή παραγγελεία νγια τόσα άτομα. στο τέλος λοιπόν μου έφεραν και μένα το δελτίο παραγγελίας και μου ζήτησαν να πληρώσω διακόσια κάτι ευρώ για 16 ατομα. τα άκουσαν βέβαια...πόνταραν στο νεαρό της ηλικίας (19) και πίστευαν ότι δν θα ζητούσα την απόδειξη την οποία μου την έφεραν μετά απο παράκλιση 4 φορών!!οι τύποι ειναι γαιδούρια! δεν εχω επισκεφτεί ποτε το συγκεκριμένο μαγαζί καθώς ζητάνε όσα θα πληρώσει κάποιος και στου ψυρρή για το κάθε κεφάλι (20 ευρώ περιπου)!!

--------------------------------
Για το θεμα με το μαγαζι ΑΔΙΑΧΩΡΗΤΟ.


Φιλε και σε μενα με την παρεα μου δεν μας φερανε αποδειξη και επρεπε να την ζητησουμε, ειχε γινει "λαθος" 5 ευρω παραπανω και καθυστερησανε για την αποδειξη(οταν την ζητησαμε) 45 λεπτα...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!