Απο την στιγμη που αγορασεις κατι το οποιο συνοδευεται με εγγγυηση σε περιπτωση βλαβης εχεις το δικαιωμα (και τα καταστηματα την υποχρεωση) στο καταστηματα που το αγορασες για την επισκευη η αντικατασταση αυτου..Απο εκει και περα το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να σε εξυπερετηση και να σε σε ενημερωνει για την εξεληξει της επισκευεις η /Αντικατάσταση/ς του προιοντος.
Υ.Γ:Ασε που σχεδον ολες η μεγαλες εταιριες οπως Multirama,Πλαισιο κ.τ.λ εχουν δικο τους τμημα service οποτε θα πρεπει να υπαρχει ακομα καλυτερη ενημερωση και εξυπηρετηση...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ