tromaktiko: Απάντηση στο Απάντηση στο Kαταγγελία για Multirama

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Απάντηση στο Απάντηση στο Kαταγγελία για Multirama



Για ακόμα μια φορά φαίνεται η ασχετοσύνη του Έλληνα θα συμφωνήσω φιλε μου με αυτο που ειπες αλλα οχι για τον φιλο που εγραψε την καταγγελια αλλα για σενα που βιαστηκες να το παιξεις εξυπνος..
Απο την στιγμη που αγορασεις κατι το οποιο συνοδευεται με εγγγυηση σε περιπτωση βλαβης εχεις το δικαιωμα (και τα καταστηματα την υποχρεωση) στο καταστηματα που το αγορασες για την επισκευη η αντικατασταση αυτου..Απο εκει και περα το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να σε εξυπερετηση και να σε σε ενημερωνει για την εξεληξει της επισκευεις η /Αντικατάσταση/ς του προιοντος.


Υ.Γ:Ασε που σχεδον ολες η μεγαλες εταιριες οπως Multirama,Πλαισιο κ.τ.λ εχουν δικο τους τμημα service οποτε θα πρεπει να υπαρχει ακομα καλυτερη ενημερωση και εξυπηρετηση...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!