tromaktiko: Σχετικα με τον Θαναση Κλιγκοπουλο χτες στο δελτιο του MEGA

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Σχετικα με τον Θαναση Κλιγκοπουλο χτες στο δελτιο του MEGA



Θελω να πω ενα μεγαλο μπραβο στον κ. Κλιγκοπουλο σχετικα με τις δηλωσεις του χτες το απογευμα στις ειδησεις του mega! ειμαι φοιτητης του πανεπιστημιου πειραιως δεν ειμαι εργατης ουτε οδηγος αλλα καταλαβαινω απολυτα την αγωνια των συγκεκριμενων απεργων και ειμαι μαζι τους μεχρι το τελος! δε με ενδιαφερουν οι οποιες συνεπειες,
αν πχ δεν εχω αυριο ψωμι στο τραπεζι μου επειδη εχει στεγνωσει η αγορα απο παραγωγικοτητα και δε κινειται τιποτα! με συγκινησανε αφανταστα τα λογια του, βλεπετε δεν ειμαι απο αυτους που καθονται στη τηλεοραση και αποχαυνωνονται με οτιδηποτε τους σερβιρουν γιατι εγω δε κρατησα στο μυαλο μου κ.Θαναση τη στιγμη του θυμου σας (οπως πολλοι θα κανανε) αλλα τα λογια σας και αυτα που ειπατε για τα παιδια σας, το τι θα αφησετε δηλαδη στα παιδια σας οπως και το οτι διαχωρισατε τη θεση σας απο τον υπολοιπο κοσμο της γραβατοφορουμενης πλουτοκρατιας Î! �αι το οτι εχετε ψυχη! το μονο που θελω να σας ευχηθω ειναι ολα να πανε καλα και δειξτε τους οτι δε φοβαστε! μην ακουτε τα ρεπορταζ που λενε οτι η κοινωνια τα εχει παρει μαζι σας! κανεις φτωχος δεν νευριαζει με αλλον φτωχο που διεκδικει αυτα που του ανηκουν! ολα προπαγανδα ειναι των καναλιων! συνεχιστε γερα και μη σταματατε! ολοι μαζι σας ειμαστε!
ΥΓ: αραγε ο οπερατερ του αλτερ εφαγε τοσο ξυλο ωστε να ειναι γεματος απ τη μεση και πανω με επιδεσμους ή μηπως παιζει τιποτε αλλο? λεω εγω τωρα.. :P

Φοιτητης του Πανεπιστημιου Πειραιως
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!