tromaktiko: Απάντηση στο "Nova: Δικτατορία ή όχι???

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Απάντηση στο "Nova: Δικτατορία ή όχι???



πριν 2 χρονια ειχα βαλει δορυφορικό εξοπλισμό με δικα μου εξοδα στο οποιο ζητησα απο το συνεργείο να μπορω μελλοντικα να βαλω και Nova εαν το ηθελα..
χθες ειπα να κανω μια ανανεωση την συνδρομη μου για 1 μηνα μεσο ιντερνετ (για τον αγωνα του ΠΑΟΚ μιας και δεν προλαβα να παρω εισιτήριο).Παω λοιπον στην σελιδα της Nova και μεσω πιστωτικης κανω ανανεωση την συνδρομη μου. (62 euro) Περιμενω εγω τωρα να ερθει σημα στον δεχτη μου.Ναι σιγα μην ερθει...περνω λοιπον τηλεφωνο την Nova και τους λεω τι εγινε. Μου ειπαν οτι πρεπει να παω σε καποιον που εχει Panasat για να παρει η καρτα κατι ρυθμίσεις. Για ποιον λογο δεν μπορω να παρω της ρυθμίσεις στον δικο μου αποκωδικοποιητή (πολυ καλυτερο του Panasat) και θα πρεπει εγω να υποχρεωθώ σε τριτους?  εν τελει κατέληξα να παω σε καταστημα που συνεργαζετε η Nova και να μου κανει εκει της ρυθμίσεις. Μιλοντας με τον καταστηματαρχη του ειπα να μου πουλησει ενα panasat ώστε να γινετε η αναβάθμιση σπιτι μου και μου ειπε οτι δεν γινετε και οτι πρεπει να κανω 1 χρονο συμβολαιο για να τον αγωρασω. τις καρτες ξεχωριστά ξερει να της πουλαει η Nova...το αναθεματισμενο panasat οχι.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!