Kαταρχην δεν παιρνει κανενας τα φορτηγα και τα βυτιοφορα κανενος ή τα σπιτια όπως πολυ όμορφα και πετυχημενα επικοινωνιακα θελει ναμας κανει να πιστευουμε ο τζωτζατος και οι υπολοιποι... οποτε όλα τα οσα αναφέρει ο φίλος εδώ http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/07/17_8422.html απλά αποπροσανατολιζουν αφου πολύ ανετα όποιος θέλει να αγοράσει ένα πλοίο, να ανοίξει ένα μαγαζί ή να αγοράσει ένα σπίτι μπορεί να το κάνει όμορφα και ςραία..... όποιος όμωσ θέλει να αγορασει ένα φορτηγό του τζωτρζάτου ή όποιουδήποτε άλλου πρέπει να δώσει 200.000 ή 300.000 ευρώ (χώρια ή μαζί το φορτηγό δεν είμαι σίγουρος). οπότε δε βράζουμε όλοι στο ίδιο καζάνι....
πάμε τώρα στο εξής: ποιοί θίγονται από την απελευθέρωση....
όσοι έχουν άδειες εδώ και 10-20-30 χρόνια λόγω της έλλειψης αναταγωνισμού στο χώρο έχουν κάνει όχι μόνο απόσβεση αλλά έχουν υπερκέρδη από την όλη ιστορία....διάβαζα νωρίτερα στο τρομακτικο για τον τύπο που με την προίκα από την γυναίκα του πήρε ένα φορτηγό και ύστερα έκτισε μια πολυκατοικία με πέντε μαγαζιά και δύο διαμερίσματα στα γρεβενά.... οπότε αυτοί δεν χάνουν τίποτα...
πάμε τώρα σε όσουσ αγόρασαν τα τελευταία χρόνια άδεια....πράγματι δανείστηκαν υπέρογκα ποσά για αγοράσουν μία άδεια φορτηγού ή βυτιοφόρου και το ίδιο το όχημα... το όχημα είπαμε δεν το χάνουν, τα λεφτά της άδειας όμως?
ήδη από το 2004 και μετά ο καραμανλής είχε εξαγγείλει την απελευθερωση των μεταφορών... ασχέτως αν δεν προχώρησε...αλλά αυτοι οι 10000 που λένε ότι αγόρασαν άδεια τα τελευταία 2-3 χρόνια ΗΞΕΡΑΝ ΤΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ, ΤΟ ΑΚΟΥΓΑΝ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΤΙ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΘΑ ΧΑΣΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ.... τα αγνόησαν όμως όλα αυτά και πράγματι αγόρασαν την άδεια τους....έκαναν δηλαδή μία επένδυση από την οποία θα χάσουν ένα σημαντικό ποσό (γιατί το φορτηγό σαν αξία τους μένει)
ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ και μάλιστα λεφτά που δεν πήρε το κράτος άλλά πήγαν μάυρα σε άλλους? εάν ανοίξω εγώ ένα μαγαζί για να ταίσω τα παιδιά μου, επενδύσω πχ 100.000 ευρώ και δεν πάει καλά και το κλείσω θα μου φταίει το κράτος ? 'η θα ζητήσω αποζημίωση από αυτό (δηλ. από τους φορολογούμενους)? απλά θα μου φταίει το κακό μου το κεφάλι, οι επιλογές μου ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ. ε το ίδιο λοιπόν συμβαίνει και εδώ...
και πάμε στο πιο σημαντικό.... σίγουρα θίγονται οι φορτηγατζήδες... και όχι από τα λεφτά που χάνουν από τις άδειες αλλά περισσότερο από το γεγονός ότι αν ανοίξει το επάγγελμα θα πρέπει να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί, να χρώνουν λιγότερα, να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες κτλ...
ΚΑΙ ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ?
κάνοντας δύσκολη την ζωή όλων των υπολοίπων.... αυτή η αλητεία του στυλ αφού απεργώ εγώ δεν θα αφήσω ούτε τα βυτιοφόρα των εταιρείων να βγουν από το διυλιστήριο ούτε όσους έχουν επιστρατευτεί να δουλέψουν και τους δέρνω και από πάνω και θα κλείσω και τους δρόμους, ξεφεύγει από οποιαδήποτε έννοια δημοκρατίας και ενάσκησης του δικαιώματος της απεργίας.... για αυτό εσείς μη δουλέψετε αλλά μη εμποδίσετε κανέναν άλλο...
και διευκρινίζω το εξής.... μαγκιά όσων δούλεψαν έκτισαν και πέτυχαν με τα φορτηγά και έκανα περιουσία για αυτούς και τα παιδιά τους....και θα συνεχίσουν να δουλέυουν και να εισπράττουν και να κερδίζουν..... το ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ....απλά σε βάθος χρόνου ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ.... και αυτοί δεν θα είναι απαραίτητα οι πολυεθνικές και οι συνδικαλιστικές αηδίες που ακούω.... θα είναι ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ, ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ...ΚΑΙ ΦΤΗΝΟΤΕΡΕΣ...
ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΌ ΕΞΩ ΣΗΜΕΡΑ...είτε γιατι στη τελική θα κοστίζουν φτηνότερα τα προιόντα που μεταφέρουν είτε γιατί καποιος που θέλει να αγοράσει ε΄να φορτηγό και να δουλέψει θα μπορεί να το κάνει χωρίς κανένα καπέλο (άδεια) παρά μόνο με την πραγματική αξία του φορτηγού.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ