tromaktiko: ΦΙΑΣΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ 15ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠΠ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

ΦΙΑΣΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ 15ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠΠ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ



Kαλημέρα σας.Θα ήθελα να σας ενημερώσω για ένα ας πούμε "διαγωνισμό"που κάνει η ΑΜΕΛ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ. Για τον διαγωνισμό αυτό έχουν θέσεις για μηχανοδηγούς,υπεύθυνους σταθμών και ελεγκτές...αυτά εγώ τα διάβασα χθες στην Ναυτεμπορική...

Πάω λοιπόν σήμερα στην ΑΜΕΛ να πάρω την προκύρηξη...Στην είσοδο δεν γνωρίζαν τίποτε για το διαγωνισμό...Λέω παιδιά το διάβασα καθαρά στην Ναυτεμπορική,υπάρχει και λήγει δευτέρα στις 12...Μετά κόπων και βασάνων μου λένε περίμενε θα σε ενημερώσει η υπεύθυνη.Οταν ήρθε το πρώτο πράγμα που ζήτησα ήταν η εγκύκλιος..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΜΟΥ ΛΕΕΙ!!!!
ΚΑΝΟΝΙ 1ο Ωραία λέω..για τους υπεύθυνους σταθμών τι ζητάει?Μου απαντά ανάμεσα σε άλλα 5 μήνες σε διαχειρηση συνάθροισης κόσμου και ηλεκτρονικών συστημάτων!!Της απαντώ τι ειδικότητα είναι αυτή και πως την αποκτά κανείς γιατί εγώ πρώτη φορά την ακούω..ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ,ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΩ!!!
ΚΑΝΟΝΙ 2ο Καλά λέω,αίτηση υπάρχει?Θα την κάνετε την Δευτέρα εδώ..προφανώς δεν υπήρχε αίτηση..
ΚΑΝΟΝΙ 3ο Κύριοι τα πράγματα είναι απλά.Εχουμε ένα διαγωνισμό που λήγει 16 Αυγούστου,εκτός ΑΣΕΠ,που δεν εχουν τυπώσει καν εγκυκλίους οπότε 2 πράγματα συμβαίνουν...

Η για πολλοστή φορά στη ζούλα μπαίνουν κομματόσκυλα ή πάνε από το παράθυρο να μονιμοποιήσουν τους συμβασιούχους...γιατι ποιός άλλος έλληνας έχει 5 μήνες προυπηρεσία στη περίεργη αυτή ειδικότητα?

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!