tromaktiko: Μήνυμα απο τον αριθμό 19003

Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Μήνυμα απο τον αριθμό 19003



Στις 13 Ιουλίου, έλαβα ένα άσχετο μήνυμα απο τον αριθμό 19003 το οποίο έγραφε πως "είμαι μέλος μιας κάποιας υπηρεσίας" και πως το κάθε μήνυμα θα κοστίζει 2 ευρώ με το φπα Επειδή ξέρω πως πολλοί την έχουν πατήσει έτσι, δεν απάντησα γιατί συνήθως, απάντηση σε τέτοια μηνύματα λαμβάνεται ως "αποδοχή" τέτοιων υπηρεσιών.. με αποτέλεσμα να έρχονται αυτά τα μηνύματα και εγώ να μην τα απαντάω.. Μέχρι που σήμερα κοίταξα τον αναλυτικό λογαριασμό μου για να δω γιατί είναι ανεβασμένος κατα σχεδόν 20 ευρώ και είδα οτι αυτά τα μηνύματα έχουν χρεωθεί ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!! Εννοείτε ακολούθησε τηλέφωνο στην κοσμοτέ όπου προσπάθησα να βγάλω άκρη αλλα φυσικά σύμφωνα με τα λεγόμενα της κοσμοτέ, "δεν υπάρχει τρόπος να μπλοκαριστεί τηλεφώνημα ή μήνυμα μεμονωμένο παρα όλα τα νούμερα μαζί" κάτι το οποίο καθιστά την ίδια την σύνδεση του τηλεφώνου μου άχρηστη.. Δηλαδή εμμέσως πλην σαφώς, 1) η κοσμοτέ δεν μπορεί να διαφυλάξει τον πελάτη της, 2) δεν μπορεί να μπλοκάρει κάποιο συγκεκριμένο νούμερο ακόμα και αν έχει αποδειχθεί οτι είναι απατεώνες και 3) ξέρει ΑΠΤΑΙΣΤΑ και απέξω το τηλέφωνο εξυπηρέτησης της WIN SA, της εταιρίας δηλαδή που χρεώνει εμένα και ποιός ξέρει ποιον άλλον άσκοπα.. Να υπενθυμίσω οτι είμαι πολύ προσεκτικός και υποψιασμένος και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν βάζω το νούμερο μου σε καμία φόρμα στο ίντερνετ απο αυτές που κυκλοφορούν κατα δεκάδες και εξαπατούν τον κόσμο.. μιας και η δουλειά μου είναι web developer και γνωρίζω τις παγίδες...

Τηλεφωνόντας στο 8018038000 που είναι το τηλέφωνο της εταρίας, απαντάει αυτόματος τηλεφωνητής που ζητάει νούμερο κινητού για απενεργοποίηση της υπηρεσίας.. Αν δεν βάλεις τον αριθμό και περιμένεις αρκετά, σε προωθεί σε τηλεφωνητή αλλα φυσικά εργάσιμες ώρες μόνο, οπότε θα δοκιμάσω την τύχη μου αύριο. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της υποστήριξης της κοσμοτέ, πρέπει να ζητήσω το πως και το πότε έγινε η "εγγραφή" μου στην υπηρεσία αυτή και μετά να ζητήσω αμφισβήτηση χρεώσεων λογαριασμού το οποίο μπορεί να διαρκέσει 20 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ!!!!

ένα μεγάλο μπράβο στην κοσμοτέ που "προστατεύει" τους πελάτες τις κατα αυτό τον τρόπο. Να είναι σίγουροι πως καμία χαρούμενη διαφήμιση δεν πρόκειται να βελτιώσει την κάκιστη ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρουν και πως την πρώτη μέρα που θα λήξει το συμβόλαιο μου θα φύγω ΤΡΕΧΩΝΤΑΣ απο τις υπηρεσίες τους και θα φροντίσω να μάθουν όλοι την καταπληκτική εξυπηρέτηση τους.
 
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!