γιατί δεν έχει τελειώσει ο δρόμος ενώ όλοι "κόπτονται" ότι τα προγράμματά τους προσβλέπουν στην ανάπτυξη της Θράκης? Πού πήγαν τα 60.000.000 ευρώ? Οι απλοί και αγνοί Έλληνες Πολίτες της περιοχής γιατί δεν αντιδρούν? Η οικονομική κρίση που περνάμε, η είσοδος μας στο ΔΝΤ, οι περικοπές μισθών αλλά και η προσπάθεια εξεύρεσης χρημάτων έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας και λίγο πολύ τα έχουμε αποδεχθεί.Σε καμία περίπτωση όμως, δεν ανεχόμαστε να υποβαθμίζουν το διανοητικό και βιοτικό μας επίπεδο.
Τα σχολικά βιβλία στην Α' Δημοτικού γράφουν ότι οι άνθρωποι φτιάχνουν σπίτια, σχολεία , νοσοκομεία, πεζοδρόμια, δρόμους κτλ....
Κάποιοι όμως φαίνεται πως δεν πρόσεχαν πολύ στην ώρα του μαθήματος. Ίσως είχαν το μυαλό τους στο ποδόσφαιρο ή στις τυρόπιτες του κυλικείου....
Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός οτι ολόκληρος ο νομός Έβρου, μετά την Αλεξανδρούπολη, δεν έχει δρόμο. Τολμάει άραγε κανείς να το αμφισβητήσει και να πει πως υπάρχει δρόμος?
Γιατί αν κάποιος θεωρεί αυτό το απέραντο χάος δρόμο κάτι σοβαρό του συμβαίνει. Είτε αυτός μετακινείται με, τα κατά τα άλλα συμπαθή, γαϊδούρια, είτε όλος αυτός ο κόσμος που καθημερινά ταλαιπωρείται από την κατάσταση αυτή πρέπει να συμβιβαστεί με την ελληνική πραγματικότητα....
Όταν ολόκληρη η Β. Ελλάδα μπήκε στο σχέδιο της Εγνατίας, ένα κομμάτι του Έβρου έμεινε "εκτός Ελλάδας". Η κατασκευή του δρόμου σταμάτησε στο Τελωνείο των Κήπων, λες και πιο πάνω δεν υπάρχουν ακόμη δύο Τελωνεία, του Ορμενίου και των Καστανεών. Οι υπέυθυνοι αποφάσισαν ότι το τμήμα Αρδανίου-Ορμενίου θα εξυπηρετηθεί από έναν δρόμο μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση χωρίς διαχωριστικό, με εξόδους ακόμη και για το πιο μικρό χωριό...
Και ισχυρίζεται κάποιος: " Έχεις καινούργιο δρόμο και δε σου αρέσει.."
Ε λοιπόν το έργο αυτό είχε υπολογισθεί να τελειώσει το 2006!
Και μέχρι σήμερα δεν έχει παραδοθεί ΤΙΠΟΤΑ!
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟ
Χιλιάδες τρύπες, χιλιάδες μπαλώματα. Δρόμος πλάτους 6 και 7 μέτρων συνολικά, που μετα βίας χωράνε δύο αυτοκίνητα. (Ένα ανά κατεύθυνση). Ο οδηγός αναγκάζεται να αυξομειώνει συνεχώς ταχύτητα καθώς σε μια απόσταση 75 χιλιομέτρων αναγκάζεται να εισέλθει σε 10 χωριά!
Επικίνδυνες στροφές, ανάποδες κλίσεις, και ένα οδικό δίκτυο που ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί να σκοτώσει κόσμο. Ίσως ακούγεται κάπως ωμή η τελευταία φράση, όμως είναι αυτή που περιγράφει απόλυτα αυτό το χάος...
Σε όλα αυτά προσθέστε τα δεκάδες φορτηγά, που χρησιμοποιούν το δρόμο αυτό.Εάν τύχει και ένα μικρό αυτοκίνητο βρεθεί πίσω από αυτά, θα αναγκασθεί να μείνει για πολλά χιλιόμετρα πίσω του. (Γιατί αν είναι γρήγορο, θα κάνει τους επικίνδυνους ελιγμύς του και θα περάσει...)
Το σταυροδρόμι τριών χωρών (Ελλάδα-Τουρκία-Βουλγαρία) δεν έχει δρόμο!!!
Τα χρόνια περνάνε και το μόνο που βλέπουν οι κάτοικοι του Β.Έβρου είναι τα παρατημένα μηχανήματα... Εδώ και 4 χρόνια το έργο θα έπρεπε να έχει παραδοθεί, όμως ακόμη δεν έχει προχωρήσει παρά ελάχιστα... Οι εταιρία που έχει αναλάβει το έργο τι έχει να πει για όλα αυτά?
Τους τελευταίους μήνες η μετοχή της παρουσιάζει άυξηση 300% . Η κρίση δεν φαίνεται να την χτυπάει και τόσο...
Το τμήμα Αρδανίου - Ορμενίου όμως γιατί δεν προχωράει????
Η κατάσταση αυτή υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια, συνεπώς δικαιολογίες όπως οικονομική κρίση, ΔΝΤ κτλ είναι αβάσιμες...
Κύριοι δεν μας ενδιαφέρουν τα χρήματα. Μπορεί κάλλιστα ο εκάστοτε πολιτικός, εργολάβος κτλ να φάει όσα θέλει. Μας νοιάζει ο δρόμος! ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ ΣΤΟ Β.ΕΒΡΟ!
Προς όλους τους υπευθύνους......
Υ.Γ. Ακόμη γελάει ο κόσμος με τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που έγιναν το χειμώνα για να μπαλώσουν κάποιες τρύπες του δρόμου από όπου θα περνούσε ο Υπουργός Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας...
http://kanena2010.blogspot.com/2010/08/blog-post_6434.html