Σύμφωνα με το 148Apps.biz, το App Store της Apple έχει ξεπεράσει το ορόσημο των 250.000 εφαρμογών, δύο χρόνια και 49 μέρες μετά τη λειτουργία του.
Από το Σάββατο πρωί, εξερουμένων των εφαρμογών που είναι αποκλειστά διαθέσιμες εκτός Αμερικής, υπήρχαν 251.007 εφαρμογές από 50.304 εκδότες διαθέσιμες για download για iPhone, iPad ή iPod touch. To AppShopper.com που έχει παρόμοια λίστα, δηλώνει συνολικά 253.777 εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων 24.334 εφαρμογές για το iPad.
Στο διάγραμμα όπου φαίνεται η διαθεσιμότητα των εφαρμογών ανά κατηγορία, οι εφαρμογές των βιβλίων (17%) έχουν ξεπεράσει τα παιχνίδια (14%) και τη ψυχαγωγία (11%).
Σύμφωνα με ανάλυση του Royal Pingdom, περίπου το 70% των εφαρμογών του App Store είναι επί πληρωμή, ενώ σε αντίθεση με το Android Market όπου το 64% των εφαρμογών είναι δωρεάν.