Ο κόσμος που εφθανε στην Αττική για να γυρίσει πίσω στο σπίτι του μάθαινε για την αδυναμία να συνεχίσει με τον Ηλεκτρικό.Στην ερώτηση πως θα φθάσουμε στον επόμενο σταθμό που λειτουργεί (Ανω Πατήσια) μας προέτρεψαν να ανέβουμε την Πατησίων και να πάρουμε Τρόλευ ή να εξυπηρετηθούμε από ταξί!!Ειδικά λεωφορεία που νÎ! ± καλύπτουν την ενδιάμεση διαδρομή φυσικά δεν υπήρχαν. Τέτοια ανευθυνότητα στο τρόπο διαχείρησης μια βλάβης στην γραμμή είναι παραδειγματική. Ρωτάω τους ανευθυνουπέυθυνους ποιές ενέργειες έγιναν για την ομαλοποίηση της κατάστασης και πως εξυπηρέτησαν το επιβατικό κοινό? Δεν είναι υποχρεωμένοι μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα να ενεργοποιήσουν λεωφορειακή γραμμή για την εξυπηρέτηση των επιβατών? Αύριο τι θα γίνει? Δεν πρέπει να υπάρξει ενημέρωση? ελεος επιτέλους με την αντιμετώπιση όλων αυτών που αγνοούν χαρακτηριστικά τον πολÎ! �τη. Υπάρχουν άνθρωποι που κυκλοφο! ρούν ακόμη στην Αθήνα - εργαζόμενοι, ευπαθείς ομάδες (γέροντες, μαμάδες με παιδάκια) που χρειάζονται τον Ηλεκτρικό. Ηδη υπομένουμε πάνω από 2 χρόνια την αναβάθμιση της γραμμής ταλαιπωρούμενοι ημερησίως. Κάποιος να κάνει κάτι??
ANAΓΝΩΣΤΗΣ