και είμαι απόφοιτος ιδιωτικής σχολής τουριστικών επιχειρήσεων.
Εργάζομαι στο ελληνικό υποκατάστημα ενώς από τους μεγαλύτερους
tour operators παγκοσμίως και νιώθω την ανάγκη να παραθέσω κάποια σχόλια στο κείμενο σας
1) " Δεν ξέρω τι λένε στις σχολές τουρισμού, αλλά αυτής της μορφής το service, μου δημιούργησε πάρα πολλές απορίες".
Οι σχολές προετοιμάζουν τους σπουδαστές τους με γνώμονα την παροχή του υψηλότερου δυναού επιπέδου υπηρεσιών, δε μας προσλαμβάνουν με το καλημέρα σα διευθυντές όμως. εάν η διοίκηση της επιχείρησης αποφασίσει να μη δίνουμε νερό δε θα δώσουμε και πιστέψτε με δε θα ρωτήσει κανείς αν συμφωνούμε. Είστε ωστόσο σίγουρος ότι οι μη ομιλούντες ελληνικά υπάλληλοι ήταν απόφοιτοι κάποιας σχολής???
2) συμφωνώ μαζί σας με τη σύγκριση τιμών με το website δεδομένου του ότι ένα τουριστικό γραφείο (ηλεκτρονικό ή μη) θα ήταν λογικό να έχει μια καλύτερη τιμή ,αλλά αφού αναφερόμεθα στον ιστότοπο της ίδιας μονάδας είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ.
Ωστόσο καλέ μου κύριε κάνατε κάποια καταγγελία? ζητήσατε έστω εξηγήσεις για το θέμα των τιμών? δεν είναι δυνατό να τα φορτώνουμε όλα στον ελλιπή κρατικό έλεγχο. Εδώ ισχύει το "συν Αθηνά και χείρα κίνει".
Αν σας κλέψουν και δε το πείτε στην αστυνομία δε θα κυνηγήσει
κανείς τον κλέφτη.
Κάντε την κατταγγελία σας στον ΕΟΤ, την τουριστική αστυνομία, το υπουργείο τουρισμού και για τη προστασία των υπολοίπων δώστε και το όνομα της εν λόγω μονάδας. Με το απλά να παραπονούμαστε αποτελούμε μέρος του προβλήματος και όχι της λύσης.
Με εκτίμηση,
Γιάννης Γ.
Τουριστικός υπάλληλος
(είναι η νέα ειδικότητα που
εφήυρε το κράτος για να μη πληρονόμαστε υπερωρίες)