tromaktiko: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΧΑΝΘ

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΧΑΝΘ



Θα ξεκινησω με μια αντιγραφη ενος μικρου κομματιου απο ενα κειμενο ενος αναγνωστη
ο οποιος εκανε τα παραπονα του για τη ΧΑΝΘ.
"Η ΧΑΝΘ είναι μία οργάνωση με κοινωνικό χαρακτήρα ,
χριστιανική αδελφότης , αναφέρεται στα διακριτικά του τίτλου της .
Ως τέτοια έχει καταξιωθεί στην κοινωνία , έχει αντιμετωπισθεί από το Ελληνικό Δημόσιο ,
τους Έλληνες της διασποράς αλλά και από τον Έλληνα φορολογούμενο."
Θα σας πω λοιπον οτι η Χανθ ουτε χριστιανικη ουτε και αδελφοτης!
Πριν 3 εβδομαδες τηλεφωνησα στη χανθ για να ρωτησω εαν φετος θα εχει εκπτωση σε αμεα, ενας ευγενεστατος κυριος
μου τα μασησε για λιγο και μου ειπε οτι καποτε υπηρχε τωρα δεν ξερουμε κλπ κλπ οποτε του απανταω οτι γνωριζω
πως ουδεποτε υπηρχε εκπτωση ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΜΦΑΝΗΣ για τα ΑΜΕΑ. Η απαντηση του ηταν ναι εχετε δικιο,
ομως φετος σκοπευουν να κανουν κατι για αυτο,του ειπα λοιπον πως ΦΥΣΙΚΑ και ΩΦΕΙΛΟΥΝ να κανουν κατι απο τη στιγμη
που ειναι "χριστιανικη αδελφοτης"! Ο κυριος αυτος με ενημερωσε οτι υπηρξανε κι αλλοι με το ιδιο παραπονο και θα μετεφερε
ολα αυτα στους ανωτερους!
Σημερα λοιπον επικοινωνησα ξανα για να ρωτησω ποτε ανοιγει η πισινα,μου ειπανε 6 Σεπτεμβριου και ρωτησα αν τελικα θα
κανουνε εκπτωση,η κοπελιτσα (που θα ηθελα πολυ να μαθω που κατατασεται,ιδιωτικη υπαλ.?δημοσια?δημοτικη?)δε
γνωριζε να απαντησει και με συνδεσε με ενα αλλο κοριτσακι που δε ξερω τι ητανε!Τη ρωτησα λοιπον για την εκπτωση και
με υφος μου ειπε πως υπαρχει εκπτωση απλα αλλαζει κατα διαστηματα και υπηρχε δλδ προπερσυ αλλα για φετος
δε ξερουμε και αλλα τοσα που με εξοργισαν και υψωσα τον τονο της φωνης μου και της λεω με κοροιδευεις?
τι ειναι αυτα που λες? εαν δεν ξερεις συνδεσεμε με καποιον αλλον,φυσικα η απαντηση της ηταν "χαμηλωστε τον τονο της φωνης σας
κυρια μου" οπως ηταν λογικο δεν την χαμηλωσα με αποτελεσμα να μου κλεισει το τηλεφωνο στα μουτρα.
Πηρα αμεσως πισω να μιλησω ΜΟΝΟ με το διευθυντη γιατι η κοροιδια απο τα πιτσιρικια που μιλανε στα τηλ.
ηταν εμφανης!
Με συνδεσαν με μια κυρια οπου με ρωτησε τι ηθελα,τη ρωτησα ποια ειναι και μου ειπε οτι ειναι η προισταμενη της χανθ,
της ειπα οτι ηθελα να μιλησω με το διευθυντη αλλα επικαλεστηκε δικαιολογιες οτι λειπει κλπ κλπ.Τελοσπαντων της ειπα
οτι πριν ενα κοριτσακι μου το εκλεισε,καμμια σημασια δεν εδωσε και μου λεει ναι ενταξει πειτε μου τι θελετε!
Της λεω λοιπον,υπαρχει τελικα εκπτωση στα αμεα? μου λεει τι αναπηρια εχει? εχει σημασια της λεω? η τιμη ειναι αναλογη
με το ποσοστο αναπηριας? οχι μου λεει απλα τι ειδους αναπηρια γιατι θα πρεπει να υπαρχει συνοδος και αρχισε να μου λεει
οδηγιες για τα ατομα με αναπηρια.Με εντονο τονο της λεω κυρια μου που κολανε ολα αυτα? ακουσατε τι ρωτησα?
με τα πολλα μου ειπε οτι υπαρχει 10 ευρω εκπτωση,αλλα αυτο αλλαζει !(ελεος) Φυσικα για ακομα μια φορα
ειπα οτι ειναι ντροπη η χριστιανικη αδελφοτης να μην εχει εμφανης και σταθερες εκπτωσεις για ΑΜΕΑ και η απαντηση της ηταν επι λεξη
"κυρια μου τι σχεση εχει ο χριστιανισμος με τη χανθ αυτο ηταν το 1800 π.χ και απλα ετσι εμεινε" (!!!!!!!!!!!!) κυρια μου αλλαξτε τοτε την ονομασια της απαντησα
κοροιδευετε τοσο κοσμο?βγαλτε το αυτο το χριστιανικη και βαλτε κατι αλλο! μετα απο αυτο με αποκαλεσε εριστικη
και με ρωτησε εαν εχω καποιο προβλημα και πηρα να ξεσπασω εκει (!!!!!!!!??????)της ειπα να ανακαλεσει δεν το εκανε και φυσικα της το εκλεισα
στα μουτρα!
Συγχαρητηρια στη Χανθ για τους υπαλληλους που δεν εχουν στοιχιωδη μορφωση και ευγενεια εν αναγκη ας τους ξαναμαθουν τροπους!

Στη σελιδα της Χανθ δεν υπαρχει ΠΟΥΘΕΝΑ μεχρι και σημερα καποιο σημειο να αναγραφεται η εκπτωση των 10 ευρω οπως ισχυριζονται ,στη σελιδα γραφει:
Χ.Α.Ν.Θ.
Πρόγραμμα λειτουργίας Πισίνας για το κοινό

Δευτέρα,Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή
Σάββατο
12:00 έως 17:00
13:00 έως 17:00
Συνδρομή 35 Μηνιαία

Τιμή εισητηρίου 4 Κανονικό
3.5 Μαθητικό,Φοιτητικό ή Μέλος ΧΑΝΘ

Επισης εχοντας στο ενεργητικο 3 χρονια που πηγαινα στην πισινα πολυς κοσμος εκανε παραπονα για την καθαριοτητα και κυριως
για το πολυ κρυο νερο το χειμωνα με αποτελεσμα τα συνεχεις παραπονα
στη γραμματεια.Και 4 ευρω και κρυο νερο και κακιστη ατμοσφαιρα!Δυστυχως ειναι η μονη πισινα στο κεντρο και πολλοι εξυπηρετουνται και πανε ΜΟΝΟ για αυτο!
Η πισινα δεν ειναι προσβασιμη σε ΑΜΕΑ οπως επισης δεν υπαρχουν νοσηλευτες παρα μονο ναυαγωσοστες ΕΝΑΣ στον αριθμο που εχει ακουστικα στα αυτια
και ακουει καθολη τη διαρκεια μουσικη η μιλαει στο κινητο.

Κανοντας μια συγκριση με το εθνικο κολυμβητηριο δειτε ποσα απο αυτα που πρεπει η ΧΑΝΘ δεν τα πραττει
Τιμή εισιτηρίου για το κοινό 2 ευρώ/ημέρα /Ναυαγοσώστες 4
Νοσηλεύτριες 2 / Καθαρισμός κολυμβητηρίου Καθημερινά
Χημική ανάλυση νερού Εβδομαδιαία/ Καύσιμη ύλη για θέρμανση πισίνας Φυσικό αέριο
Πρόσβαση για ΑμεΑ Ναι

Καποιος ελεγκτης θα παει επιτελους εκει??

Προσωπικα δεν θα ξαναπατησω το ποδι μου και εγω και πολλοι γνωστοι μου,ειχα χρονο και ηθελα να ενημερωσω για οτι εγινε με αυτο το μεγαλο μου κειμενο.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!