tromaktiko: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΙΓΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ

Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΙΓΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ



Διαβάζω με προσοχή και ενδιαφέρον όλα τα σχόλια καθημερινά. Ας καταθέσω μια προσωπική στάση ζωής. Είμαι επαγγελματίας δουλεύω περίπου 12 με 14 ώρες καθημερινά και βγάζω ένα αξιοπρεπή όχι μεγάλο μισθό.

1. Εσύ αξιωματικέ μου μην απολογείσαι κάνεις σωστά τη δουλειά σου και όντως δεν αμοίβεσαι σωστά, εγώ όμως σε ευχαριστώ για την ασφάλεια που μου παρέχεις.
2. Εσύ εκπαιδευτικέ επισης σε ευχαριστώ γιατί μορφώνεις τα παιδιά μου, ανέλαβες αυτό το δύσκολο ρόλο και ότι προνόμια έχεις χαλάλι σου.
3. Εσύ κ. δικαστή, εσύ κ. αστυνομικέ, εσύ κ. εφοριακέ ο καθένας σας προσφέρετε για την ευρυθμη λειτουργία αυτού του κράτους.

Φτάνει βρε παιδιά όχι άλλη μιζέρια, μην τα μηδενιζετε όλα, αν σας ειναι ακριβό το πόρτο ράφτη η αίσχος η Σέριφος ή μούφα ο Βασιλόπουλος ή ψεύτες τα μουλτιράμα η το πλαισιο ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ.
Πάτε διακοπές και δυσανασχετείτε, τρώτε πάλι δυσανασχετείτε, βολτάρετε πάλι δυσανασχετείτε, αγοράζετε, κολυμπάτε, αράζετε παλι δυσανασχετείτε.
Κανείς και τιποτα δεν ειναι τέλειο, δείτε το ποτήρι μισογεμάτο και όχι μισοάδειο
Όλοι εμείς στις δουλειες μας είμαστε πόσο τέλειοι για να κατηγορούμε εύκολα τους άλλους.
Δεν είμαστε Ζιμπάμπουε, αλλά θα γίνουμε ξερετε γιατί? όχι γιατι κλεψαν οι πολιτικοι αλλά γιατι ειμαστε μιζεροι, κακοι, κλαψιαρηδες, ζηλιαρηδες, τεμπέληδες και τοσα άλλα

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!