tromaktiko: Ουρανούπολη Χαλκιδικής

Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

Ουρανούπολη Χαλκιδικής




Καλησπέρα σας..Θα ήθελα να σας αναφέρω την εμπειρία από τις διακοπές μου την προηγούμενη εβδομάδα στην Ουρανούπολη Χαλκιδικής.Γενικά ΌΛΑ ήταν πάρα πολύ ακριβά..Συγκεκριμένα όμως θα αναφερθώ για ένα μαγαζί στην "πλατεία" της Ουρανούπολης. Το μαγαζί είναι το "Lila Pause"..Πήγα με την κοπέλα μου εκεί, είδαμε τις τιμές αλλά είπαμε ε δεν πειράζει, μια φορά πάμε εκδρομή..Και κάνουμε, το λάθος όπως αποδείχτηκε, να παραγγείλουμε..Η παραγγελία μας ήταν 2 κρέπες μερέντα (3,5 ευρώ η μία) και ένα παγωτό 2 μπάλες ( 3 ευρώ η μπάλα)..

Καθόμαστε και μετά από 20 λεπτά έρχεται ένα παλικάρι να μας φέρει νερά..μετά από 5 λεπτά διαμαρτύρομαι γιατί ακόμα δεν είχαμε δώσει παραγγελία(πέρασα ήδη 25 λεπτά)..στα 30 λεπτά έρχεται μια κοπέλα, δίνουμε παραγγελία και περιμένουμε..στα 45 λεπτά την ξαναφωνάζω και διαμαρτύρομαι πολύ ευγενικά για την αργοπορία. Με απαθές ύφος μου λέει : Κύριε, ήρθατε τελευταίος και έχουμε δουλειά, αλλά έτοιμα είναι τα δικά σας πάω να σας τα φέρω..Μετά από άλλα 10 λεπτά, μου φέρνει ένα Club!!!!!!!Φυσυκά και ήταν από άλλο τραπέζι...Μετά από άλλα 5 λεπτά μου φέρνει μια πίτσ! α!!!!!!Και αυτή από άλλο τραπέζι...Μετά από άλλα 5 λεπτά έρχεται και μου λέει το κορυφαίο : ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ????????????
Η απάντηση μου ήταν απλή και κατανοητή : ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ...Και σηκώθηκα να φύγω..
Όχι μόνο συγγνώμη δεν ζήτησαν, αλλά κούνησε το κεφάλι της και έφυγε...
Λοιπόν...Και μετά διαμαρτύρονται γιατί δεν έχουν και δουλειά..........
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!