tromaktiko: Άλλη μια απάντηση στη γνώμη για τους στρατιωτικούς

Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

Άλλη μια απάντηση στη γνώμη για τους στρατιωτικούς



Κύριε, εσείς που γράφετε με τόσο μένος κατά των στρατιωτικών και δηλώνετε εργαζόμενος, θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι όταν ‘’ψοφάει η δική μας κατσίκα, δεν παρακαλάμε να ψοφήσει και του γείτονα’’.
Όσον αφορά το περιεχόμενο των γραφομένων σας γνωστοποιώ ότι:

1. Σαφώς και δήλωσα εθελοντικά να υπηρετήσω στις Ένοπλες Δυνάμεις. Στα 18 μου, εκεί που οι συμμαθητές του σχολείου μου, περνούσαν τα νεανικά ή φοιτητικά τους χρόνια, εγώ ήμουν εσώκλειστος σε ένα στρατόπεδο 24 ώρες το 24ώρο, ξενυχτώντας κάνοντας πορείες κλπ. Εννοείται ...
ότι ήμουν ήδη στο δημόσιο και κανονικά θα έπρεπε να πληρώνομε, αλλά δεν πληρωνόμουν. Είναι δίκαιο αυτό;
2. Μεταθέσεις. Κύριε έχω 25 χρόνια υπηρεσίας και μετράω ήδη 10 μεταθέσεις. Είμαι σίγουρος ότι στο σπίτι σας έχετε σαλόνι. Εμένα το σαλόνι μου είναι πτυσσόμενο για να μεταφέρεται εύκολα στις μεταθέσεις. Εσάς μπορεί η σύζυγος σας να δουλεύει κάπου. Εμένα με το που θα πάει σε ένα μέρος και μέχρι να πιάσει δουλειά έστω σε ένα supermarket, πρέπει να παραιτηθεί για να με ακολουθήσει. Είναι δίκαιο αυτό;
Τα παιδιά μου κάθε φορά που αφήνω ένα τόπο, κλαίνε και παραπονιούνται, γιατί μπαμπά να φύγουμε πάλι, τώρα που κάναμε τόσους φίλους εδώ. Είναι δίκαιο αυτό;
Εσείς μπορεί να πάτε στο Έβρο ή στα νησιά για διακοπές. Ξέρετε τι σημαίνει να ζείτε συνεχώς στις εσχατιές;
Ξέρετε τι θα πει να βρίσκεστε στο βουνό για άσκηση και το παιδί σας να είναι άρρωστο και η γυναικά σας να μην μπορεί να ζητήσει από κάπου βοήθεια, γιατί δεν υπάρχει συγγενικό πρόσωπο στα 400 χιλιόμετρα να ζητήσει βοήθεια;
Σαφώς και γνώριζα ότι αυτά έχει η ζωή του στρατιωτικού. Όπως και γνώριζα ότι αν θα υπομείνω αυτές τις καταστάσεις θα είχα το δικαίωμα να αποσυρθώ στα 25 χρόνια.
3. Μιλάτε για απολαβές, για τζάμπα σπίτια και τζάμπα φαί. Το ξέρετε ότι τα τζάμπα σπίτια αντιστοιχούν περίπου 1 σπίτι για κάθε 200 Στρατιωτικούς; Πόσες πιθανότητες υπάρχουν να μείνω και εγώ κάποτε σε τζάμπα σπίτι.; Το ξέρετε ότι στατιστικά τις στρατιωτικές Λέσχες τις χρησιμοποιεί ένας στους 100;
Μιλάτε για οικονομικές απολαβές και τρελούς μισθούς. Μα καλά ποιος σας παραμυθιαζει έτσι; Μήπως τα διαβάζετε στις εφημερίδες; Οι εφημερίδες σας πληροφορώ ότι αναφέρονται στους μισθούς των ταξιαρχών και των Στρατηγών. Μήπως νομίζετε ότι όλοι είμαστε Στρατηγοί; Σας γνωρίζω ότι οι ανώτατοι αξιωματικοί αποτελούν το 5% του στρατού. Σας γνωρίζω ότι ο μισθός του μέσω προτωδιοριζόμενου στρατιωτικού είναι πιο χαμηλός από όλους τους μισθούς των πρωτοδιοριζόμενων στο δημόσιο.
Επίσης εγώ κύριε μου σας γνωρίζω, ότι στα 25 έτη υπηρεσίας μου, έχω δουλέψει 2156 πλήρη εργασιακά 8ώρα (εδώ δεν υπολογίζω τα ατέλειωτα απογεύματα και βράδια που μπαίνω στη μονάδα για εκπαίδευση- μιλάω για πλήρη 8ωρα), χωρίς αποζημίωση; Έχετε δουλέψει εσείς ποτέ 2156 8ώρα, χωρίς εξτρα ασφάλεια και χωρίς να πάρετε ευρώ τσακιστό σε αντάλλαγμα; Δεν νομίζω να το έχετε κάνει και ούτε κανείς άλλος εργαζόμενος. Εγώ κύριε μπορεί να δικαιούμαι πρόωρη σύνταξη μερικά χρόνια πριν από εσάς, αλλά κύριε μου είναι πληρωμένα δεν είναι τζάμπα, τα έχω
 δουλέψει γιατί όλα αυτά τα 8ωρα μας κάνουν 8 έτη περίπου επιπλέον εργασία. Δεν τα παίρνω τζάμπα, και όχι μόνο τα έχω δουλέψει αλλά το δημόσιο μου χρωστάει και από πάνω γιατί τα έχω δουλέψει χωρίς αποζημίωση. Εσείς πόσα 8ωρα έχετε δουλέψει τζάμπα;
3. Μιλάτε ότι οι στρατιωτικοί δεν είναι χρήσιμοι γιατί σε λίγο η Τουρκία θα είναι στην ΕΕ. Μα καλά τόσο κουτός είστε; Ξέρετε τι θα πει Τούρκος; Ξέρετε που θα ήτανε οι Τούρκοι αν δεν υπήρχε ο στρατός στα σύνορα; Ρωτήσατε ποτέ κανένα κάτοικο παραμεθορίου περιοχής τι σημαίνει ο στρατός για αυτούς; Πως τολμάτε και ακυρώνετε όλους αυτούς τους πολίτες που σε πείσμα των καιρών δεν αφήνουν τα ξερονήσια και να έρθουν να μείνουν στην ασφάλεια της γειτονιά σας, με εύκολη πρόσβαση στα αγαθά, την υγεία και την παιδεία;
Μιλάτε ότι είμαστε παρασιτικοί οργανισμοί. Εδώ δεν θα μπω καν στον κόπο να σας απαντήσω. Εγώ γνωρίζω ότι είτε έχει χιόνι, είτε έχει καύσωνα θα βγω στο βουνά και θα κάνω άσκηση, θα παρατήσω την οικογένεια μου και θα λείπω μέρες στην εκπαίδευση. Εσείς πόσες φορές το χρόνο παρατάτε την οικογένεια σας για εβδομάδες ολόκληρες , σε ένα ξένο περιβάλλον; Εγώ γνωρίζω ότι μόλις γίνει μια φυσική καταστροφή, θα με στείλουν στη φωτιά να τη σβήσω, θα με στείλουν στις πλημμυρισμένες περιοχές να βοηθήσω ανθρώπους, θα στείλουν τον συνάδελφο μου
 που πιλοτάρει ελικόπτερο να σώσει μέσα στην καταιγίδα το παιδί σας που θα πεθαίνει στο ξερονήσι, θα με στείλουν να βοηθήσω εσάς και την οικογένεια σας, αν το σπίτι σας πέσει από σεισμό, θα με στείλουν να απεγκλωβίζω αποκλεισμένους κτηνοτρόφους από χιόνι για να σώσω την περιουσία τους, θα με στείλουν να τοποθετήσω πρόχειρη στρατιωτική γέφυρα όταν πέσει η κανονική και όλα αυτά χωρίς αποζημίωση. Εσείς πόσες φορές σταλθήκατε σε τέτοιες δραστηριότητες; Εσείς πόσες φορές κινδύνεψε η ζωή σας για να σώσετε το παιδί του διπλανού σας;
 Εύχομαι να μην χρειαστεί κάποτε να έρθω να σας βοηθήσω, γιατί τότε θα με καταλάβετε.
Αυτά έχω να σας κύριε απλέ εργαζόμενε και κλείνω λέγοντας σας πως από λόγια και εύκολη κριτική σε αυτή τη χώρα χορτάσαμε. Θα περιμέναμε τουλάχιστον οι πολίτες αυτής της χώρας να είναι μαζί μας και όχι εναντίον μας. Σας ευχαριστώ πολύ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!