tromaktiko: Σχετικά με την απάντηση της Δικηγόρου κ. Χαριτάτου

Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

Σχετικά με την απάντηση της Δικηγόρου κ. Χαριτάτου



Δεν μπορώ να καταλάβω κάτι...; Γιατί μερικοί έχουν απαιτήσεις ενώ κάνουν λάθος(όπως γνωρίζω εγώ τουλάχιστον) και μάλιστα να μην σου δίνουν χώρο να τους διαψεύσεις....
Και να γίνω πιο συγκεκριμένος. Προχθές συναντήθηκα με μια φίλη μου που είχα καιρό να δω και μου έλεγε πως πέρασε γενικά στις διακοπές της κλπ. Πήγε στο εν λόγω νησί και όπως άκουγα εγώ από τις ειδήσεις έιχαν πάει να για τις διακοπές τους πολλοί επώνυμοι. Κι ενώ ήμουν με την απορία αν είδα από κοντά κάποιον τότε μου είπε πως βρήκε εκεί τον κ. Χαριτάτο και τον κ. Καραμέρο όπως και την Τζούλια Αλεξανδράτου(!). Αυτό πρέπει να πω πως έγινε φέτος το καλοκαίρι και όχι πριν από 3 χρόνια(!!).... Όσο για το τι έγινε στο αεροδρόμιο δεν γνώριζε κάτι.
Είμαι 18 χρονών και ΠΛΗΡΩΣ απογοητευμένος από το κράτος(αν αυτό υπάρχει)και όλα τα υπόλοιπα λ@%γι@ του(σορρυ αλλά...)...

Αυτή τη στιγμή βγήκε για να προκαλέσει για να δώσετε ονόματα και στοιχεία. Το σλόγκαν του BLOG το έχει δει καθόλου; "ΕΔΩ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΦΙΜΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ", δηλαδή μήπως ακόμη και εδώ ψάχνουν για να πληρώσουν για να κλείσουν στόματα ή να κάνουν το οτιδήποτε άλλο για μια τέτοια είδηση; Σε αυτό το blog δεν νομίζω να υπάρχουν ''κατασκευασμένες ειδήσεις'' γιατί μέσα από αυτό δίνεται η ευκαιρία σε οποιονδήποτε να πει την γνώμη του χωρίς να φοβάται και κανείς δεν έχει προσωπικό όφελος από μια είδηση.

Όσο αφορά τις μηνύσεις που θα πέσουν ''βροχή'', δεν μπορώ να πολυκαταλάβω και το λόγο αλλά τέλος πάντων...
Και αποδείξεις να μην έχουν ότι το συγκεκριμένο διάστημα δεν βρισκόταν στο νησί, δεν τους φοβάμαι... θα βρούν τον τρόπο να τις ''κατασκευάσουν''....

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!