Σε εποχή καύσωνα, σε μέρες μεσολαβούντος του καλοκαιριού, οι βρύσες σε κάποιες συνοικίες της πόλης των Χανίων ,αλλά και των περιαστικών Δήμων ,στέρεψαν.Αγανακτισμένοι καταναλωτές " έσπασαν " στην κυριολεξία τα τηλέφωνα της ' Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων,
διαμαρτυρόμενοι ότι τους κόπηκε η παροχή υδροδότησης χωρίς καμία ενημέρωση ,αναιτιολόγητα, με πληρωμένους πρόσφατα τους λογαριασμούς.
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων απευθύνει ανοικτή καταγγελία, σε κάθε αρμόδιο θεσμοθετημένο όργανο(αρμόδια Εισαγγελική και Διοικητική Αρχή ) για την ομαλή τροφοδοσία του καταναλωτή , με ασφαλές πόσιμο νερό. και ζητά την άμεση επέμβαση τους , καθότι η υγεία και τα οικονομικά του Δημότη των Χανίων ,θίγονται ανεπανόρθωτα, από τις αλλεπάλληλες διακοπές του νερού .
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ενημερώνει ότι , το νερό δεν είναι προϊόν, είναι "αγαθόν", απαραίτητο για την ύπαρξη κάθε ζωής , και δεν θα επιτρέψουμε σε κανένα διαχειριστή του να παίζει με την υγεία και την ασφάλεια των πολιτών της πόλης των Χανίων.Δεν ανεχόμαστε ως ΄Ενωση
Προστασίας των Καταναλωτών Ν. Χανίων,οι πολίτες του Δήμου Χανίων ,αλλά και των περιαστικών Δήμων , να πουν το... νερό νεράκι, τέλος η ανεκτικότητα ,τέλος τα παιχνίδια ,εις βάρος των καταναλωτών.Ζητάμε άμεση επέμβαση του Εισαγγελέα Χανίων, ο οποίος είναι γνώστης της τραγωδίας που βιώνουμε.
Επειδή τις τελευταίες μέρες σαν πολίτες αυτού του Νομού ζούμε την απαράδεκτη κατάσταση ταλαιπωρίας, άγχους ,χιλιάδων πολιτών, καταγγέλλουμε δημόσια τους διαχειριστές του νερού και το βάρος που υφιστάμεθα το προσδιορίζουμε στον ΟΑΔΥΚ, που δεν είναι συνεπής στην τροφοδότηση με νερό την ΔΕΥΑΧ. σύμφωνα με την ενημερωτική τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΧ , στον οποίο μεταφέραμε την διαμαρτυρία των πολιτών και ζητήσαμε ενημέρωση για την απαράδεκτη ταλαιπωρία των Χανιωτών.Στην τοποθέτηση του ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΧ κ.Μιχάλης Ντάλλας μας παρέμπεψε αφενός μεν στην δημόσια τοποθέτηση του Δημάρχου Χανίων κ.Κυριακόυ Βιρβιδάκη,αφετέρου δε στο ότι η ΔΕΥΑΧ βρίσκεται εκτεθειμένη απέναντι στους καταναλωτές χωρίς δική της πρόθεση και η ευθύνη στην μη ενημέρωση της διακοπής δεν μπορεί να χρεωθεί σαυτή , διότι ο Ο.Α.Δ.Υ.Κ δεν σέβεται τις δεσμεύσεις του για την αναγκαία ποσότητα τροφοδότησης νερού για τους Δημότες Χανίων ούτε τηρεί το χρονοδιάγραμμα παροχής νερού, και επομένως καμία ανακοίνωση από την ΔΕΥΑΧ προς τους καταναλωτές του Δήμου Χανίων δεν θα ήταν έγκυρη και έγκαιρη.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ,δεν μπαίνει στην διαδικασία να ρίξει μονόπλευρη την ευθύνη ,δεν είναι ούτε ο ρόλος της ,ούτε ο σκοπός της , αυτά οφείλουν να τα βρουν οι δικαστικές αρχές που έχουν και ρόλο και ευθύνη και πρέπει να αναλάβουν τον ρόλο τους για να λογοδοτήσουν αυτοί που κρατούν τους καταναλωτές "ομήρους" των διαχειριστικών τους πρακτικών.
Συστήνουμε στους καταναλωτές να μην αφήνουν ανοιχτές τις βρύσες του σπιτιού τους,να τις ελέγχουν καλά πριν από κάθε τους έξοδο, διότι δεν υπάρχει ελεγχόμενη υδροδότηση, μπορεί να γίνει ξαφνική παροχή υδροδότησης και να έχουμε πλημμύρες.
Τέλος επειδή πάντα σε όλα προβλήματα υπάρχει λύση ,καλούμε τους διαχειριστές του νερού,να καθίσουν σε Τραπέζι διαλόγου για εύρεσης λύσης για την ομαλή τροφοδοσία των καταναλωτών με νερό αλλά και τους εφιστούμε την προσοχή ότι η διαχείρηση και η υφιαστάμενη ταλαιπωρία που μας προκαλούν έχει και όρια...αλλά και δεύτερο δρόμο που θα τον επιλέξουν όχι εμείς ,αλλά οι ίδιοι και αυτός είναι ο δρόμος του Εισαγγελέα.
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων