tromaktiko: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ



Πριν λίγες μέρες αποφάσισα να αγοράσω μια προσφορά από το site ομαδικών προσφορών της χρυσής ευκαιρίας (goldendeals.gr). Πιο συγκεκριμένα αγόρασα μια ετήσια συνδρομή 70 ευρώ για απεριόριστες επισκέψεις μανικιουρ-πεντικιουρ...
Από την αρχή δεν μου πήγαινε κάτι καλά αλλά σκεφτηκα ότι με 70 ευρώ θα έκανα πολυ γρηγορα αποσβεση των χρηματων μου. Εκλεισα τηλεφωνικο ραντεβου και πήγα λοιπον για την 1η μου επισκεψη στο παραρτημα του Nails+mORE στο Κολωνακι. Το συ! γκεκριμενο καταστημα ειναι ενα υπογειο που μετα βιας χωρας να περασεις. Αυτο ομως εχει λιγη σημασια. Αν και ειχα ραντεβου η απαραδεκτη κοπελιτσα στο ταμειο μου ειπε οτι δεν μπορουν να με δεχτουν γιατι εχουνε μεινει μονο με 2 κοπελες και δεν προλαβαινουνε! σημειωτεον οτι την συγκεκριμενη προσφορα έκλεισε με 2.000 περιπου αγορες. πως θα φροντισουν λοιπον με 2 κοπελες τοσο κοσμο κατα τη διαρκεια της χρονιας. Και αντε να το καταλαβω αυτο...Τι συμπεριφορα ηταν αυτη? Η κοπελα ηταν πιτσιρικα οπως και οι 2 μανικιουριστες. Εντυπωση δε μου εκανε η μια μανικιουριστα που οση ωρα ζητουσα  μια  εξηγηση εφτιαχνε τα ποδια μιας κοπελας με απιστευτα νευρικες κινησεις προφανως απο τα νεύρα της. Σηκώθηκα κι έφυγα νευριασμενη κι ουτε συγγνωμη δεν μου ζητησανε....Επειδη πληρωσαμε μονο 70 ευρω (που δεν ειναι και λιγα τελοσπαντων) πρεπει να μας συμπεριφερονται λιγοτερο καλα?

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!