tromaktiko: Η Άννα Βίσση σε Ιαπωνική διαφήμιση

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Η Άννα Βίσση σε Ιαπωνική διαφήμιση



Ο διάσημος καλλιτέχνης Naoki Mitsuse δημιούργησε για την ιαπωνική εταιρεία παραγωγής ποτών sake, Tateyama Brewing Company, μία animated τηλεοπτική διαφήμιση με τίτλο «Topoli». Το τραγούδι, που ακούγεται στο τηλεοπτικό spot είναι το «Το πολύ πολύ» από το CD «Κραυγή» της Άννας Βίσση σε στίχους και μουσική του Νίκου Καρβέλα. Σε μία από τις σκηνές της διαφήμισης εμφανίζεται ένα εξώφυλλο εφημερίδας με τη φωτογραφία της Άννας και τον τίτλο Σούπερ Σταρ Βίσση Άννα!

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



Ο δημιουργός της διαφήμισης, Naoki Mitsuse, μίλησε αποκλειστικά στο επίσημο fanclub της Άννας fannatics.gr γι' αυτό το project!

«Δυστυχώς, δεν μπορώ να αναφέρω λεπτομέρειες για τις σκηνές του σποτ, μιας και ο πελάτης (Tateyama Brewing) επιθυμεί να ερνημεύσει ο ίδιος ο τηλεθεατής ό,τι βλέπει. Ωστόσο, μπορώ να μοιραστώ μαζί σου τα εξής:

Η τηλεοπτική διαφήμιση αυτή ζητήθηκε από την Tateyama Brewing Co. και προβλήθηκε σε επιλεγμένες περιοχές της Ιαπωνίας. Η Tateyama Brewing είναι μια μικρή αλλά με καλά εδραιωμένη φήμη εταιρεία παραγωγής ποτών sake στην Ιαπωνία και ένας από τους σκοπούς του διαφημιστικού ήταν για να κάνει γνωστό ένα νέο, συλλεκτικό είδος ποτού.

Το τραγούδι της Άννας Βίσση είχε ήδη επιλεχθεί από την εταιρεία του πελάτη για το διαφημιστικό.

Η Tateyama Brewing Co. βρίσκεται την Toyama της Ιαπωνίας, κοντά στη Θάλασσα της Ιαπωνίας. Σίγουρα είναι μια ασυνήθιστη προσέγγιση για μια διαφήμιση μιας ιαπωνικής εταιρείας που παράγει sake. Κι αυτό γιατί οι περισσότερες διαφημίσεις για sake στην Ιαπωνία, είναι όπως ακριβώς θα φανταζόσουν κι όχι σαν αυτή, με κινούμενα σχέδια και ένα τραγούδι της Άννας Βίσση.

Σχετικά με τη σκηνή της εφημερίδας, ήταν μια σκηνή που είχε ζητηθεί από τον πελάτη (στο μεγαλύτερο μέρος του το σενάριο και οι σκηνές των διαφημιστικών για την Tateyama Brewing είχαν ήδη αποφασιστεί από τον πελάτη. Εγώ απλώς τους έδωσα ζωή, μέσα από εικόνες και κινούμενα σχέδια). Πιστεύω πως η πρόθεσή τους ήταν να βοηθήσουν λίγο τους ιάπωνες τηλεθατές για να καταλάβουν ποιου η μουσική χρησιμοποιήθηκε στη διαφήμιση. Συνήθως αυτό επιτυγχάνεται με υπότιτλους σε μια άκρη της οθόνης, ωστόσο θεωρώ πως αυτή τη φορά θέλανε να γίνει με ένα πιο δημιουργικό τρόπο.»



     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!