tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ



Η απάντηση είναι "σαφώς όχι"!!
Όχι απλά παιδεία δεν έχουν, ούτε τρόπους, ούτε τη στοιχειώδη ευγένεια και το "κιμπαριλίκι" που και καλά περηφανευόμασταν σαν λαός ότι δεν μεταφράζεται σε καμία γλώσσα του κόσμου και είναι μοναδικό προσόν μας...πουθενά!!

Απασχολούμαι κοντά 10 χρόνια με τον τουρισμό και πάντα οι Έλληνες ή "Ελληνάρες" όπως αυτοαποκαλούμαστε ήταν από τους πιό προβληματκούς μας πελάτες, όμως φέτος η συμπεριφορά τους έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο!! Παίρνουν τηλέφωνο για να κάνουν κράτηση για τις δια-κο-πες τους και βρίζουν και ξεσπούν με τον χειρότερο τρόπο στον όποιο υπάλληλο τους απαντήσει!!
Οι δικαιολογίες??? πολλές!!
Οικονομική κρίση, η κατάφορη αδικία-καραμέλα: "εμείς οι Έλληνες πληρώνουμε παραπάνω", οι περικοπές των επιδομάτων στους Δημόσιους υπαλλήλους...
Ε, λοιπόν έχω να σας πω το εξής:
Σταματήστε πια αυτή τη μεμψιμοιρία που πια έχει γίνει το εθνικό μας σπορ και ρίξτε μια ματιά στην άλλη όψη του νομίσματος:
1) Κρίση: οκ, όλοι ζοριζόμαστε, αλλά αφού φέτος δυσκολευόμαστε δεν χρειάζεται να πάμε στο 5*!! Υπάρχουν και ξενοδοχεία χαμηλότερης κατηγορίας, ενοικιαζόμενα, ή ακόμα και camping! Αλλά όταν επιλέγουμε το 5άστερο, δεν υπάρχει λόγος να βρίζουμε για τις τιμές, απλά επιλέγουμε κάτι πιο οικονομικό και στα μέτρα μας!! Επιπλέον δε χρειάζεται να κλείσετε όλοι 15Αυγουστο ή τα Σ/Κ του Αυγούστου! Υπάρχουν και άλλες περίοδοι που μάλιστα θα απολαύσετε πολύ περισσότερο αποφεύγοντας και την πολυκοσμία!!
2) Κανένας ξενοδόχος ή επιχειρηματίας δεν την έχει στημένη στους ΄Έλληνες για να βγάλει τα σπασμένα.
Όποιος πελάτης κ αν πάρει να κάνει κράτηση απ'ευθείας στο ξενοδοχείο θα πληρώσει την ίδια τιμή ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ!!! Δεν πληρώνετε "ακριβά" το δωμάτιο ΕΠΕΙΔΗ είστε Έλληνες!! Ζούμε στο 2010, πια έχουμε μάθει το ιντερνετ (λέμε τώρα!) και ψαχνόμαστε για προσφορές
Αν λοιπόν κλέισετε μέσω κάποιου πρακτορείου, σαφώς θα έχετε κάποια έκπτωση (όσο πιο μικρό το πρακτορείο, τόσο μικρότερη και η έκπτωση).
Αντιθέτως αν κλέισετε με κάποιο μεγάλο και διεθνή Tour Operator, που στην κυριολεξία γεμίζει το ξενοδοχείο από Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο, σαφώς θα πετύχετε και καλύτερη προσφορά! Είναι ακριβώς το ίδιο όπως αν ψωνίσετε από το γειτονικό παντοπωλείο με κάποιο σούπερ μάρκετ διεθνούς αλυσίδας!!
Αν περιμέναμε τους Έλληνες για να δουλέψουμε θα ήμασταν άνεργοι 11 μήνες το χρόνο και θα δουλεύαμε 20/07-20/08!!
3) Μόνο ο Έλληνας πελάτης θεωρεί ότι και μόνο με την ιδιότητά του ως πελάτη μπορεί να απαιτεί ό,τι πιο παράλογο και οι υπάλληλοι έχουν την υποχρέωση να τους το εκπληρώσουν!! (Φυσικά ΜΟΝΟ όταν κάνει διακοπές στην Ελλάδα!! Στο εξωτερικό, ανέχεται τα πάντα και γίνεται καλόβολος!!)
Όσων αφορά τον τρόπο του υπαλλήλου (που κάποιοι από σας παραπονιέστε), θα ήθελα να ζητήσω εκ μέρους όλων των συναδέλφων μου που παραφέρθηκαν, μια μεγάλη και ειλικρινή συγγνώμη!
Όμως θα ήθελα να τονίσω κάτι τελευταίο:
Ο υπάλληλος που βρίζετε, δέχεται κάθε μέρα τα πυρά όλων σας από το γιατί είναι υψηλές οι τιμές που ο ξενοδόχος του έχει επιβάλλει μέχρι το γιατί έχουν απεργία οι βεζινοπώλες και πώς θα έρθετε ή γιατί έχει κίνηση στο δρόμο (όλα τα παραπάνω είναι πραγματικά περιστατικά και όχι υπερβολές), ΔΕΝ κάνει διακοπές, δουλεύει 12-15 ώρες την ημέρα (εννοείται χωρίς υπερωρίες!), ΚΑΘΕ μέρα (χωρίς ρεπό!), με πολύ μικρότερο μισθό από οποιονδήποτε δημόσιο υπάλληλο (ή και ιδιωτικό), ενώ το χειμώνα που εσείς θα είστε στο γραφειάκι σας και θα αναπολείτε τις διακοπέ! ς σας, θα είναι άνεργος και θα ψάχνει καμιά έξτρα δουλειά για να τα βγάλει πέρα!
Με αυτόν τον υπάλληλο τα βάζετε κάθε μέρα και παρόλα αυτά προσπαθεί διατηρήσει την ψυχραιμία του, να είναι ευγενικός και εξυπηρετικός!!
Συγχαρητήρια λοιπόν για την παιδεία μας!!
Υ.Γ: Αν όλα αυτά τα νεύρα τα ξεσπούσαμε στους πραγματικούς υπεύθυνους, θα χαμε ρίξει πολλές κυβερνήσεις έως τώρα και ποτέ δεν θα φτάναμε σε αυτή την κατάντια ως χωρα!!
Ειλικρινά λυπάμαι...

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!