Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να γίνονται καταγγελείες για αισχροκέρδεια για τις τιμές μαγαζιών, από την στιγμή που οι ίδιοι επιλέγουμε να παραγγείλουμε από αυτά έχοντας δει τον κατάλογο και τις τιμές των προιόντων. Στην συγκεκριμμένη περίπτωση θα ήθελα να ρωτήσω τον αγαπητό αναγνώστη που έκανε την καταγγελία.
1) Οι τιμές στον κατάλογο, συμφωνούσαν με αυτές στην απόδειξη?
2) Το κατάστημα σας έδωσε απόδειξη για όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες και προιόντα?
Αν και στα 2 παραπάνω η απάντηση είναι ναι, δεν μπορώ να καταλάβω με ποιό σκεπτικό γίνεται η καταγγελία. Πρώτα βλέπουμε τις τιμές στον κατάλογο και είμαστε ενήμεροι, μετά παραγγέλνουμε, μετά τρώμε - πίνουμε, μετά πληρώνουμε και μετά διαμαρτυρόμαστε για τις τιμές. Μπορούσατε από την πρώτη στιγμή από την στιγμή που βλέπετε τις τιμές και δεν συμφωνείτε με αυτές, να σηκωθείτε και να φύγετε και αν το κάνουν και άλλοι, να λειτουργήσει ο υγειής ανταγωνισμός.
Νομίζω πως είναι αδιανόητο πλέον να συνεχίζουμε να έχουμε την λογική της μεμψιμοιρίας όπου από την μια πληρώνουμε, αλλά από την άλλη παραπονιόμαστε ενώ εμείς επιλέξαμε να πληρώσουμε κάποιες υπερτιμημένες ομολογουμένες υπηρεσίες.
Αναγνώστης