tromaktiko: Καταγγελία για τμήμα Ίντερνετ Κωτσόβολου

Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Καταγγελία για τμήμα Ίντερνετ Κωτσόβολου



Λέγομαι Γ.Π.  και είχα παραγγείλει ένα κλιματιστικό αξίας 379 ευρώ από το τμήμα Ίντερνετ του Κωτσόβολου με την προπληρωμένη κάρτα prepaid VISA της Τράπεζας Κύπρου. Προ της παραγγελίας, πουθενά δεν αναγράφεται στο site τους ότι η συγκεκριμένη κάρτα δε γίνετια δεκτή, παρά μόνο μετά την οριστικοποίηση της παραγγελίας.

Εγώ, έχοντας την εντύπωση (και τη διαβεβαίωση από το τοπικό κατάστημα της τραπέζης Κύπρου στη Λ. Συγγρού στο Π. Φάληρο) ότι η συγκεκριμένη κάρτα ως VISA περνάει, κάνω την παραγγελία και με το κλικ στο κουμπί "Οριστικοποίηση" μου βγάζει μήνυμα ότι η συναλλαγή είαι μη έγκυρη και δεν ολοκληρώθηκε καθώς και μια λίστα με τις συμβεβλημένες με αυτούς κάρτες (όπου η δική μου δεν περιλαμβάνεται.)
Προστρέχω στο τοπικό κατάστημα της τρ. Κύπρου και μου λένε ότι είχαν δεσμετεί από το λογαριασμό της προπληρωμένης μου 379 ευρώ και περιχαρής γυρνάω σπίτι για να δω ανα μου ήρθε mail επιβεβαίωσης από τον Κωτσόβολο.
Αντ' αυτού δεν βρίσκω κανένα mail και μετά από ένα τηλέφωνο στο τμήμα ίντερνετ μου λένε ότι δεν υπάρχει καμμιά παραγγελία στο όνομά μου και ότι το κλιματιστικό δεν θα φτάσει ποτέ.
Τους ζητάω τότε να αποδεσμεύσουν τα λεφτά μου και μετά από συνεχή τηλέφωνα σε αυτούς και την τράπεζά Κύπρου αρνούνται να στείλουν φαξ στην τράπεζα με τα στοιχεία της συναλλαγής που τους έδωσε (αρ. έγκρισης,ώρα κίνησης,αρ. κάρτας) με την οποία να επιβεβαιώνουν ότι δεν θα γίνει καμμία χρέωση στο όνομά μου.
Όλα αυτη η άτιμη συμπεριφορά συνέβαινε ενώ αναγνώριζαν ότι το λάθος είναι δικό τους και η μόνιμη απάντηση ήταν ότι δεν πρόκειται να στείλουν τη χρέωση στην Κύπρου για να πάρουν τα λεφτά αφού δεν υπάρχει γι' αυτούς παραγγελία.Επίσης, μου είπαν ότι για να μη μείνουν τα λεφτά δεσμευμένα (ο κόπος μισού μήνα) για 15 ημέρες (τόσο αναμένει η Κύπρου τη χρέωση του ποσού από την τράπεζα του Κωτσόβολου), να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής στην Κύπρου.
Η Κύπρου όμως μου λέει ότι αμφισβήτηση συναλλαγής γίνεται μόνο μετά τη χρέωση του ποσού (και όχι στο στάδιο της δέσμευσης που είναι τώρα) κάτι που δείχνει πόσο καλά καταρτισμένοι είναι οι τύποι στον Κωτσόβολο που προτείνουν μη δυνατές και μη νόμιμες λύσεις.
Εγώ τους εξήγησα ότι αυτοσκοπός μου είναι να αγοράσω το κλιματιστικό και όχι να ταλαιπωρούμαι, και ότι αφού έχουν δεσμεύσει το ποσό, ας το τραβήξουν και εγώ να πάρω το κλιματιστικό μου.
Ούτε αυτό γίνεται μου λένε οι τόσο εξυπηρετικοί και αναγνωρίζοντες το λάθος τους άνθρωποι του Κωτσόβολου.
Εν τέλει η κατάσταση έχει μείνει στάσιμη και εγώ θα μείνω στους 40 βαθμούς Κελσίου για 15 ημέρες και από τους υπαλλήλους του Κωτσόβολου δεν άκουσα ούτε μια φορά τη λέξη "συγγνώμη."
Επειδή γράφω επωνύμως, ζητάω αυτή η καταγγελία να διαδοθεί για να μην πάθει τα ίδια κι άλλος άνθρωπος, και ο υπεύθυνος στο τμήμα ίντερνετ του Κωτσόβολου αν φοράει παντελόνια, οφείλει να αναλάβει τις ευθύνες του για το λάθος που ο server του ή όποιος άλλος υπάλληλός του προκάλεσε και την επόμενη φορά να μάθει ο ίδιος και οι υπάλληλοί του πότε μπορεί να γίνει αμφισβήτηση συναλλαγής.
Επίσης, και πιο βασικό για τη ζωή τους και την οικογένειά τους, πρέπει να μάθουν να ζητάνε και καμμιά φορά συγγνώμη όταν σφάλλουν και οι συνέπειες των πράξεών τους ή των παραλείψεών τους πλήττουν άλλον.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!