tromaktiko: ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ ΤΕΒΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ.... ΓΙΟΚ!

Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΣ ΤΕΒΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ.... ΓΙΟΚ!



Απλά επειδή δεν έχω δεί να το έχουν αναφέρει ξανα το γεγονός σας ενημερώνω για το εξής (μπας και πάρουμε καμιά απάντηση απο κανέναν αρμόδιο).
Εδώ και 2 περίπου μήνες ο ελεγκτής ιατρός στο ΤΕΒΕ Καρδίτσας απλά δεν υπάρχει !! Ήθελα να γράψω τα εμβόλια των 2 παιδιών μου αρχές Ιουνίου και με έκπληξη πήρα την απάντηση : Γιατρός μέχρι τον Σεπτέμβιο δεν θα υπάρχει. Αγοράστε κανονικά τα φάρμακα και τον Σεπτέμβριο ελάτε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα εφόσον επιθυμείτε. Παρακαλώ;;; Πως είπατε;;; Δηλαδή η ασφάλειά μου δεν με καλύπτει για ορισμένο χρονικό διάστημα;; Το κάθε εμβόλιο του παιδιού στοιχίζει περίπου 70-100 ευρώ. Αφορμή όμως για να το αναφέρω είναι ότι εδώ και 2 ΧΡΟΝΙΑ (μάλιστα χρόνια παρακαλώ) το ΤΕΒΕ Καρδίτσας δεν έχει στην πόλη της Καρδίτσας Παιδίατρο συμβεβλημένο. Εάν έχεις παιδιά και είσαι ασφαλισμένος στο ΤΕΒΕ αλλά και ζείς στην Καρδίτσα τότε εάν το παιδί σου αρρωστήσει (και δεν έχεις χρήματα να πληρώσεις έναν ιδιώτη ιατρό) θα πρέπει να πάρεις αυτοκίνητο, ταξί ή λεωφορέιο και να πάς είτε στις ΣοÏ! �άδες (15 χιλιόμετρα) ή στον Παλαμά (20-30 χιλιόμετρα δεν θυμάμαι ακριβώς) για να μπορέσει ο παιδίατρος της ασφάλειάς σου να εξετάσει το παιδί σου. Λυπάμαι γιατί προσωπικά έχω (δόξα το Θεό μέχρι στιγμή) την οικονομική δυνατότητα να παρακολουθεί την υγεία των παιδιών μου ιδιώτης παιδίατρος (όπως και κάνω). Σκέφτομαι όμως κάποιον που δεν έχει την δυνατότητα αυτή πώς άραγε θα φροντίσει τα παιδιά του; Λέτε σε εσάς να απαντήσουν οι αρμόδιοι του ΤΕΒΕ. Το εύχομαι για το καλό των παιδιών της πόλης μας.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!