tromaktiko: Μπάχαλο στην εφορεία Αχαρνών

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Μπάχαλο στην εφορεία Αχαρνών



Έλεος πια με το δημοσιοϋπαλληλική που πλήττει την χώρα μας. Είμαι από τους πρώτους που απέσυραν το αυτοκίνητο τους πέρυσι και ενώ άλλοι γνωστοί μου το αποσύραμε προς το τέλος της προθεσμίας έχουν πάρει προπολου το αντίτιμο.
Ξεκινάω αρχές Ιουνίου και πάω στην εφορεία Αχαρνών που υπάγομαι και μου λένε ότι δεν έχουν καμία ενημέρωση.Το αφήνω 2 εβδομάδες και μετά το ψάχνω πάλι και μου λένε το ίδιο. Αποφασίζω και την επόμενη φόρα πάω στο υπουργείο και μου είπανε ότι τα χαρτιά έχουν ήδη σταλεί στην εφορεία μου και ξανά τα ίδια. Μετά από πολλές προσπάθειες την Παρασκευή 6-8 μου είπανε ότι τα χαρτιά μου είναι εκεί από τον Μάιο αλλά τώρα πρέπει να περιμένω τον Σεπτέμβριο ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ ΜΗΝΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝΕ.
Δηλαδή έλεος πια με την ασυλία που τους έχουν χαρίσει και "ασελγουν" καθημερινά στις πλάτες μας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!