tromaktiko: Νοσοκομείο Βέροιας

Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Νοσοκομείο Βέροιας



Στις 12:30 το πρώι της Κυριακής 08/08/2010 πήγα την ηλικιωμένη μητέρα μου στα εξωτερικά ιατρεία του παθολογικού στο νοσοκομείο της Βέροιας γιατί δεν ένοιωθε καλά. Την εξετάσαν
οι γιατροί και μας γράψαν να γίνουν εξετάσεις αίματος και ούρων και ακτινογραφία θώρακος. Από το σημείο αυτό αρχίζει ο γολγοθάς μας. Οι εξετάσεις αίματος και ούρων ενώ θα έβγαιναν σε δύο ώρες όπως μας είπαν και γινόταν και παλαιότερα δηλαδή στις 14:30 - 15:00 βγήκαν τελικά στις 17:30 και προέκυψε ουρολοίμωξη και μας παραπέμπψαν σε ουρολόγο ο οποίος όμως ακόμα έρχεται. Την ίδια ώρα επειδή υπήρχε και καρδιολογικό πρόβλημα ειδοποιήσαν οι παθολόγοι τον καρδιολόγο της βάρδιας ονόματι Ζησης (από ότι άκουσα τον παθολόγο που τον κάλεσω χωρίς να ξέρω αν είναι επώνυμο ή όνομα). Πέρασα πάνω από μία ώρα και σε ερώτηση μου αν θα κατέβει ο καρδιολόγος αντιμετώπισα αδιαφορία. μετά από μισή ώρα σε νέα ερώτηση μου αφού αλληλοκοιτάχθηκαν οι γιατροί βάρδιας μου είπαν ότι θα τον ξαναειδοποιήσουν. Στο μεταξύ η ώρα είχε πάει 19! :00 και ενώ η ηλικιωμένη μητέρα μου ! κινδ ύνευε να καταρρεύσει είπα στην κοπέλα της ρεσεψιον ότι θα φύγω ευχαριστώντας για τις υπηρεσίες του νοσοκομείου.

Και το ερώτημα παραμένει προς όλους τους αρμοδίους: Αυτή είναι η παροχή της δημόσιας υγείας που ευαγγελιζόμαστε???
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!